خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد؛

در مرداد ماه ۴۱نفردر دریای استان مازندران غرق شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۰۲

در مرداد ماه سالجاری تعداد ۴۱(چهل و یک) نفر در دریای مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در مرداد ماه سالجاری تعداد ۴۱(چهل و یک) نفر در دریای مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، دکتر عباسی تصریح کرد: از اول خرداد لغایت سوم شهریورماه سالجاری تعداد ۶۱نفر(۵۹ نفرمرد و ما بقی زن) در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴درصد کاهش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به غیر بومی بودن تعداد ۷۴درصدی از این غرق شدگان افزود: شهرستان های محمودآباد با ۱۳ و چالوس با ۸ مورد دارای بیشترین آمار و جویبار و بهشهر شهرهای بدون غرقی هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۶۸درصد از غرق شدگان در سنین ۱۱تا ۳۰سال هستند، تصریح کرد: خوشبختانه پیگیری ها، هشدار و بیان آمار غریق ها از طرف خبرگزاری، رسانه ملی و سایت های مجازی استان در بیان واقعیت های مربوط به دریا اقدام موثری بود در کاهش این آمار که انشاءا.. رسانه ها مسائل طرح دریا را همچون گذشته جدی تر پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز