خبرگزاری کار ایران

با پیگیری های مسؤلین ذیربط:

عملیات بهسازی و ارتقاء محور تنکابن – الموت قزوین شتاب بیشتری می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۳۶

راه اندازی این محور موجب رونق صنعت گردشگری این منطقه به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و چند تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از منطقه سه هزار تنکابن بازدید و دستوراتی را در جهت شتاب بخشیدن به عملیات بهسازی و ارتقاء محور ارتباطی تنکابن به الموت قزوین مصوب نمودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس علی نیبان در این بازدید از اهمیت راه ارتباطی مناسب در این منطقه سخن گفت و افزود: راه اندازی این محور موجب رونق صنعت گردشگری این منطقه به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی خواهد شد.

وی اظهار داشت: محور قزوین - تنکابن جاده درجه یک منطقه محسوب شده که با بهره برداری از این محور علاوه بر کاهش یک ساعته سفر گردشگران به استان، ساکنان ۷۴ روستای منطقه سه هزار با رونق اقتصادی مواجه خواهند شد.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران با ابراز رضایت از ارائه خدمات عمومی به روستاییان منطقه سه هزار گفت: کشاورزی منطقه در بخش باغداری و دامپروری نیز با راه اندازی محور تنکابن به الموت قزوین رونق بیشتری
می گیرد.

مهندس سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این بازدید عنوان نمود: منطقه دو هزار و سه هزار به دلیل شرایط جوی دارای سکونتگاهای فصلی است.

وی با اشاره به اجرای طرح راهسازی محور تنکابن به الموت قزوین از مسیر ییلاقی و کوهستانی سه هزار گفت: به دلیل شرایط اقلیمی حاکم بر منطقه، پنج ماه از سال فعالیت راهسازی در این منطقه متوقف می شود که اجرای طرح نیز با کندی پیش می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران رانشی بودن زمین منطقه سه هزار و جابجا کردن سنگ های بزرگ را از مهمترین مشکلات اجرای راهسازی در این منطقه برشمرد.

وی افزود: این محور پنجمین محور ارتباطی مازندران با پایتخت کشور محسوب می شود که در صورت تکمیل عملیات راهسازی در این محور زمان سفر از مازندران به تهران یک ساعت کاهش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز