خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

با اجرای طرح مودت ۲ میلیارد ریال به بقاع متبرکه مازندران اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۵۷

با اجرای طرح مودت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بقاع متبرکه مازندران اختصاص یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با اجرای طرح مودت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بقاع متبرکه مازندران اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حجت‌الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه توسعه و عمران بقاع متبرکه نیازمند مشارکت خیران است، بیان داشت: اوقاف تمام توان خود را در به‌کارگیری از مشارکت خیران در توسعه پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استفاده می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع امامزادگان یکی از دغدغه‌های اوقاف به شمار می‌رود، بیان داشت: افزایش سطح خدمات‌دهی بقاع متبرکه به زائران و مسافران یکی از برنامه‌های اوقاف است که مورد تاکید نماینده ولی فقیه در مازنداران و رئیس سازمان اوقاف این استان قرار دارد.

ستار علیزاده اظهار داشت: افزایش سطح برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه مازندران یکی دیگر از مسائل مورد توجه اوقاف است که در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

وی به اجرای طرح مودت در بقاع متبرکه مازندران اشاره کرد و گفت: طرح مودت در راستای نشان دادن محبت مردم به اهل‌بیت(ع) و کمک نقدی و غیرنقدی مستقیم است که در بقعه مورد نظر خیر هزینه می‌شود.

این مسئول بیان داشت: طرح مودت توسط هیئت امنا و امین بقاع متبرکه با دعوت از خیرها، بانیان و مسئولان به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مادی و معنوی، برنامه‌ها، تبادل نظر و یافتن راه‌کارهای همکاری و مشارکت، ایجاد منابع مالی جدید برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه، رشد و تسریع در ساخت و ساز و توسعه بقاع متبرکه و… برگزار می‌شود.

علیزاده از اجرای طرح مودت در ۱۸ شهر استان مازندران خبر داد و گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خیران به بقاع متبرکه مازندران اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: این مقدار اعتبار در بقاع متبرکه مازندران در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه یکی از حوزه‌های فعالیت اوقاف در اماکن متبرکه است، گفت: در صورت توجه هرچه بیشتر به بقاع متبرکه استان می‌توان برای ایجاد صنعت گردشگری مذهبی گام‌های موثری برداشت.

علیزاده اظهار داشت: بقاع متبرکه مازندران پایگاه‌های معنوی خوبی برای گسترش فرهنگ اسلامی و دینی بین جوانان و نوجوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز