خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

زیرساخت‌های بابلسر برای خدمات‌رسانی کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۴۰

با توجه به موقعیت این شهرستان، امکانات و زیرساخت موجود برای خدمات‌رسانی کافی نیست.

فرماندار بابلسر گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان، امکانات و زیرساخت موجود برای خدمات‌رسانی کافی نیست.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی بابلسر در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی بانک کشاورزی بابلسر با اشاره به اهمیت امنیت در زندگی افراد، امنیت را یکی از نیازهای اساسی انسان‌ها در زندگی اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش همواره به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی و اصلی یک جامعه است، بیان داشت: جامعه‌ای که احساس امنیت نداشته باشد، پویایی و شکوفایی خود را از دست می‌دهد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه امنیت نقش مهمی در زیرساخت توسعه هر کشور دارد، افزود: اگر امروز کشور ما توانست در سطح منطقه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، نشانه امنیتی است که زیرساخت آن در کشور پایه‌ریزی شده است.

سجادی حفظ و تامین امنیت کشور را مدیون تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی دانست و اذعان داشت: سهم نیروی انتظامی در این امر مشهودتر است.

وی با بیان اینکه در جامعه برای هر دستگاهی یک ماموریت و وظیفه مشخص شده است، گفت: هرکجا ماموریت ایجابی باشد همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند اما وظیفه انجام ماموریت سلبی بر عهده نیروی انتظامی است.

فرماندار بابلسر با اشاره به توریستی بودن شهرستان بابلسر و با بیان اینکه بر اساس گزارش پایانه‌های استان در تعطیلات اخیر نزدیک به ۸۰۰ هزار خودرو وارد این شهرستان شده است، بیان کرد: با توجه به موقعیت شهرستان امکانات و زیر ساخت موجود برای خدمات‌رسانی کافی نیست.

وی توقع خود را از مسئولان استان، توجه ویژه به شهرهای ساحلی دانست و افزود: بیش از ۷۰ درصد از کسانی که به بابلسر می‌آیند حداقل یک تا سه روز اقامت می‌کنندکه این مهم می طلبد تا مسئولین نسبت به تخصیص اعتبارات ویژه و تامین نیروی انسانی لازم را برای شهرستانهای ساحلی خصوصاً بابلسر مورد توجه قراردهند.
سجادی در پایان از فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابلسر خواست تمام تلاش خود را جهت فراهم کردن امنیت در این شهرستان به کار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز