خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه سپاه آمل:

گروه داعش دست‌پرورده برخی کشورهای عربی هستند

کد خبر : ۱۹۳۹۲۴

با توجه به شرایط نامناسب و جنگ ناعادلانه مردم غزه در مقابل سکوت برخی کشورهای عربی مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز قدس خشم خود را به صهیونیسم‌ها نشان دادند.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه آمل گفت: گروه تروریستی داعش با دست‌پروردگی برخی کشورهای عربی شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت‌الاسلام والمسلمین در مراسم تجلیل از خبرنگاران آملی انقلاب اسلامی را نمادی از جکومت دینی، اسلامی و شیعی بیان کرد و گفت: در اشاعه و ترویج این جکومت امیدواریم مسئولان امر سهم بسزایی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه امروزه دشمنان اسلام بدنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، اذعان داشت: آنها با اجرای جنگ فرهنگی و جنگ نرم اهدافی برای تخریب نظام برنامه‌ریزی کردند.

محمدیان با تاکید براینکه هم‌اکنون این دشمنان با سرمایه‌گذاری هنگفت به راه‌اندازی چندین شبکه ماهواره‌ای پرداختند، ابراز داشت: با تلاش بی‌وقفه مستکبران صدر اسلام مردم ما با خط ولایت فقیه و پیروی از خدا و اهل بیت اهداف آنها را به خاک مالیدند.

این مسئول بابیان اینکه حمایت نظام اسلامی از بدو تاسیس انقلاب تا به امروز از مظلومان بوده است، افزود: با توجه به شرایط نامناسب و جنگ ناعادلانه مردم غزه در مقابل سکوت برخی کشورهای عربی مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز قدس خشم خود را به صهیونیسم‌ها نشان دادند.

وی حضور گسترده مردم ما در آن راهپیمایی را میثاق با رهبریت و تخریب رژیم صهیونیستی بیان و عنوان کرد: امروزه دنیا شاهد شکست سیاسی رژیم صهیونیستی است که این شکست برای این کشورهای مدعی بسیار سنگین است.

محمدیان با بیان اینکه یکی از این کشورهای شکست‌خورده حکومت خودفروخته عربستان و برخی از کشورهای عربی مطرح کرد و گفت: امروزه گروه‌ شکل گرفته داعش از دست‌پروده‌های این کشورها هستند که به جان مردم بی‌گناهافتادند.

نماینده ولی‌فقیه سپاه ناحیه آمل با اشاره به روز خبرنگار ضمن قدردانی از تلاش بی‌شائبه این قشر زحمت‌کش اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در جهت اطلاع‌رسانی همکاری و تعامل داشته باشند.

وی یادآور شد: صاحبان قلم برای درج و انعکاس آماری با توجه به اهمیت امنیتی آن به درستی مورد لحاظ قرار دهند و دروغ‌نویسی را سرلوحه کاری خود جای ندهند.

به گزارش ایلنا: در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز به خبرنگاران آملی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز