خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رژیم جعلی اسرائیل با وجود همه حمایت های آمریکا در ورطه نابودی قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۳۸

همه سعی و تلاش دنیای استبکار، تضعیف جایگاه مسلمانان، ایجاد تفرقه در بین آنان و حفظ و حراست از رژیم جعلی اشغالکر قدس است / امروز رژیم جعلی اسرائیل با وجود همه حمایت های آمریکا در ورطه نابودی قرار گرفته است.

آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره) ساری با بیان این که مؤمنان پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند با شرکت در نماز عید سعید فطر عبادات خود را تکمیل می کنند، افزود: عید سعید فطر تکمیل کننده یک ماه روزه داری مؤمنان و انسان های با ایمان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که انجام احکام الهی و واجبات دین مبین اسلام تنها به ماه مبارک رمضان نیست، ادامه داد: این اعمال باید در همه روزهای سال ادامه داشته باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دوری از منکر، ناپاکی، معصیت و ظلم به دیگران باید در غیر از ماه مبارک رمضان نیز مورد توجه قرار گیرد، افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن همه این ناپاکی ها از درون انسان بود.

امام جمعه ساری با بیان این که نماز عید فطر نمایشی از قدرت اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تجمع مؤمنان در نماز عید فطر تجمع مردم بر اساس عقیده واحد بر بنیان آموزه های قرآنی و اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عید سعید فطر را یکی از با شکوه ترین اعیاد مسلمانان جهاد دانست و با بیان این که این عید فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است، گفت: مسلمانان باید از این عید برای تقرب و همدلی به یکدیگر بهره گیرند.

آیت الله طبرسی با بیان این که عید فطر تنها به یک مذهب اختصاص ندارد، بلکه این عید برای همه مسلمانان سراسر جهان است، افزود: این عید بزرگ مسلمانان فرصتی برای دوری از وحدت و دوری از تفرقه و اختلافات سطحی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و با بیان این که امروز مردم این منطقه نیازمند کمک و یاری امت اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه باید برای کمک به مردم بی گناه و بی دفاع غزه از همه ظرفیت ها بهره گیریم.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که رژیم کودک کش صهیونیستی در مسیر نابودی و محو از روی زمین قرار دارد، گفت: باید دعا کنیم تا این غده سرطانی روزی از منطقه به کلی نابود و حذف شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ سرمایه های معنوی ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: نباید با اعمال نادرست آن سرمایه های معنوی که در سی روز از شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان به دست آمده را به راحتی از دست دهیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر حفظ وحدت اسلامی شیعیان جهان تاکید کرد و گفت: شیعیان جهان با اتحاد و همبستگی وحدت اسلامی خود را در جهان به نمایش بگذارند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که همه سعی و تلاش دنیای استبکار، تضعیف جایگاه مسلمانان، ایجاد تفرقه در بین آنان و حفظ و حراست از رژیم جعلی اشغالکر قدس است، خاطرنشان کرد: امروز رژیم جعلی اسرائیل با وجود همه حمایت های آمریکا در ورطه نابودی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز