خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی قدس صورت گرفت؛

بیانیه مشترک اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۶۷

به مناسبت روز جهانی قدس اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران بیانیه دادند.

به مناسبت روز جهانی قدس اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران بیانیه ای به شرح ذیل دادند.

به گزارش ایلنا از ساری، همه ساله با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم آزادیخواه جهان فارغ از هر دین و آئینی در دسته‌های بزرگ و کوچک در گروه‌های مختلف گرد هم می‌آیند و با فریاد مرگ بر اسرائیل، اتحاد بین المللی در تکفیر اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم غیر بشری را به نمایش می‌گذارند.

روز قدس روزی است که مسلمانان جهان اختلافات قومی و مذهبی خود را کنار گذاشته، همه یکدل و یکصدا علیه صهیونیزم بین الملل و ایادی آن می‌ایستند. منشا این روز را نیز فقط و فقط بایستی در اندیشه‌های ناب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) جستجو کرد.

حضرت امام(ره) از آغاز نهضت، پی درپی خطر صهیونیزم را به مردم و مخاطبین خود گوشزد کردند و با اعلام روز جهانی قدس از جانب ایشان ضربه‌ای کاری بر پیکره امپریالیزم جهانی وارد آوردند.

امروزه در فلسطین اشغالی شاهدیم چگونه رژیم اشغالگر قدس از چند ماه قبل از فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان، به دست و پا افتاده و با اعمال تدابیر شدید امنیتی و وضع قوانین منع تردد در حومه مسجد الاقصی و کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه به مردم مظلوم غزه در پی مقابله با خطرات و امواجی است که در این روز به وقوع می‌پیوندد.

روز جهانی قدس در شرایطی فرا می‌‌رسد که جهان اسلام و کشورهای اسلامی در موقعیت بسیار حساس نوینی قرار گرفته‌اند و حضور اقشار مختلف مردم در این روز بزرگ، عظمت و اقتدار را اقیانوس امت اسلامی در برابر صهیونیسم جهانی به نمایش خواهند گذاشت و اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت مسلمانان جهان اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

یکی از مهم ‌ترین اهرم‌های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است. روز قدس روز تمام مردم آزاده دنیاست، روز قدس روز دفاع از آزادگی و انسانیت است. امروز بیش از گذشته غزه و فلسطین محتاج حمایت و پشتیبانی جهان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مساله فلسطین تنها یک مساله اسلامی نیست بلکه یک مساله انسانی و بشری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما پرسنل اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی نیز همراه و همگام با کارگران، کارآفرینان، کارفرمایان و تعاونگران با پیروی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای همگام با سایر اقشار جامعه در صفوف فشرده راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ضمن میثاق مجدد با آرمان آزادی فلسطین و اعلام پیمان همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی، فریاد بلند وحدت مسلمین علیه مستکبران و اشغالگران قدس شریف را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

وعده ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان مازندران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز