خبرگزاری کار ایران

اتمام عملیات دور برگردان در محور قائمشهر بابل

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۶۳

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راهها اداره کل راه و شهرسازی مازندران از اتمام عملیات دور برگردان در محور ارتباطی قائمشهر بابل خبر داد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راهها اداره کل راه و شهرسازی مازندران از اتمام عملیات دور برگردان در محور ارتباطی قائمشهر بابل خبر داد و گفت: این دور برگردان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد به اجرا درآمده است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی، روستایی و… یکی از برنامه های مهم و اساسی این اداره کل بوده که به جهت جلوگیری از بروز حوادثناگوار جاده ای و حفظ جان مردم شریف در سفرها و رانندگی انجام می گیرد.

وی تصریح نمود: از این رو با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال دوربرگردان محدوده دانشگاه آزاد در محور پرتردد قائمشهر ‌بابل با اجرای عملیات زیرسازی آسفالت به طول ۱۶۰۰ متر(۸۰۰ متردر طرفین) به اجرا در آمد.

وی درخصوص مزیت های ایجاد دور برگردان در سطح محورهای استان اظهار داشت: در زمینه ایجاد افزایش ایمنی در محورهای استان بهترین و اقتصادی ترین گزینه در پارامترهای سازه ای ایمن سازی بریدگی ها به روش اجرای دور برگردان است.

نظری ابراز امیدواری نمود: با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی و تخصیص اعتبارات مناسب در تلاشیم قدم های مثبت در راه ارتقای سطح ایمنی در زمینه حمل و نقل جاده ای در استان برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز