خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران؛

اعتماد مردم به مسئولان نظام نباید خدشه دار شود / مسئولان باید به قولی که می دهند عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۴۷

خواسته مردم سیل‌زده این بود که مسئولان آنچه می‌توانند انجام دهند را وعده داده و عمل کنند و اگر نمی‌توانند وعده‌ای به مردم ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور که در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران سخن می گفت با اشاره به اینکه قوه قضائیه قصد ورود به کارهای اجرایی را ندارد و مسائل مربوط به خسارت، چگونگی تهیه منابع و جلوگیری از بروز خسارت‌ها مربوط به دولت و استان است گفت: مردم ما شایسته خدمت هستند و همه در مقابل مردم تکلیف داریم و باید به آن عمل کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ دادستان کل کشور با تشکر از تلاش و خدمات مسئولان مازندران در جریان سیل اخیر گفت: از زمان حضورم در استان تا این لحظه دریافتم که حقیقتا استاندار مازندران عزم جدی برای پیشگیری از حوادثو خدمت و کمک به مردم دارند و این یک واقعیت است و برداشت من است.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید ببیند چه خدمتی می‌تواند برای این مردم انجام دهیم حتی اگر در حیطه وظایف کاری اش نباشد.

وی اعتماد مردم به مسئولان و نظام را مسئله ای مهم و فوق‌العاده خواند و گفت: اعتماد مردم به مسئولان نظام نباید خدشه دار شود و مسئولان باید به قولی که می دهند عمل کنند.

اژه‌ای با بیان اینکه خوشحالم که از نزدیک مناطق سیل‌زده را بازدید کردم، گفت: سوز خاصی را همراه با صبر و شکیبایی در مردم بهشهر دیدم.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در سیل اخیر خوب وارد شدند، متذکر شد: بدون اغراق باید بگویم که عملکرد استاندار مازندران در امدادرسانی به مردم سیل‌زده عملکرد مناسبی است اما نباید به این میزان بسنده کنیم و مسئله کسانی که خانه و کاشانه‌شان صدمه دیده باید در اولویت کاری قرار گیرد و رسیدگی به مردم مناطق سیل‌زده در اولویت قرار گیرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مردم زمانی همکاری می کنند که احساس صداقت کنند گفت: احساس صداقت را دربین مردم نسبت به استاندار، فرماندار و معاونین شان با تمام وجود شاهد بودم و تلاش کنید این سرمایه بزرگ را از دست ندهید.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: خواسته مردم سیل‌زده این بود که مسئولان آنچه می‌توانند انجام دهند را وعده داده و عمل کنند و اگر نمی‌توانند وعده‌ای به مردم ندهند.

وی گفت: ‌ هر کاری را با کمک مردم به خوبی انجام دادیم و در آن کار موفق بودیم.

اژه‌ای افزود: ‌ در سیل سال ۹۱ مبالغی تخصیص داده شده و نیاز است برآوردهای مالی آن مقطع بازبینی مجدد شود و بررسی شود که آیا اعتبارات اختصاص داده شده به طور مناسب و در جای خود هزینه شده است.

دادستان کل کشور بار دیگر از تلاش مسئولین مازندران تقدیر نمود و گفت: حقیقتا مسئولین خوب وارد شدند و بسیاری از خیابانها و خانه ها از گل و لای پاکسازی شده بود و آرامش به مردم برگردانده شد و تلاش مسئولین را مردم عینا دیدند عزم استاندار برای خدمت جدی است و این مبارک است و اقدامات انجام شده در زمان بارندگی و بعد از وقوع سیل انصافا بسیار خوب، جهادی و قابل ستایش است.

در این جلسه استاندار مازندران گزارشی از اقدامات انجام شده قبل، هنگام و بعد از سیل ارائه نمود و گفت: باید مدیریت جامع آبخیزداری در مازندران انجام شود و مدیریت جامع سیلاب در مناطق سیل خیز از ضروریات است.

ربیع فلاح تاکید کرد: نباید منتظر بحران باشیم الحمدلله مردم ما در جریان سیل اخیر نشان دادند که صبور و هماهنگ هستند و ما وظیفه داریم به مشکلات مردم توجه کنیم.

در این جلسه تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران نیز طی سخنانی از تلاش و همت مسئولان مازندران در جریان سیل اخیر تقدیر نمود و گفت: استاندار و مسئولین استان با تلاش و با جدیت در جریان سیل وارد شدند و این جای تقدیر دارد.

وی خواستار اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادثو خسارات شد و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی و مدیریت و هماهنگی شاهد چنین خساراتی در استان نباشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز