خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه:

یکی از رموز موفقیت در تجارت اصل بازاریابی و انتخاب بازار مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۳۰

اتاق بازرگانی و صنایع معادن مازندران در زمره اتاق های فعال و پویایی به شمار آمده که بی تردید توفیقات حاصله از تلاش شبانه روزی مدیران این اتاق می تواند الگوئی مناسب برای دیگر زحمتکشان جای، جای میهن اسلامیان به شمار آید.

مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با تاکید بر اینکه روابط تجاری ایران واقلیم کردستان عراق در حال افزایش است، گفت: اطمینان داریم که از توانمندی‌های تولیدات مازندران برای سلیمانیه عراق قابل توجه است.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد اصغری در نشست خبری با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت در تجارت اصل بازاریابی و انتخاب بازار مناسب مقصد است گفت: به عنوان مثال سلیمانیه عراق بازار بکر و برگرفته از جمعیتی بالغ بریک میلیون نفری است و اصولاً این منطقه به دلائل خاص خود از جمله فاکتور درآمد که از شاخص های مهم تلقی می شود در قیاس با سایربازارمنطقه از موقعیتی به مراتب مناسب تر برای صادرات به شمار می رود و بی گمان هدف از برگزاری نمایشگاه رونق بخشیدن به صادرات غیرنفتی استان در کشور است.

اصغری افزود: ما برای حضوری قوی و توانمند در بحثاقتصادی مکلف هستیم که از همه توان و ظرفیت های لازم اقتصادی و پتانسیل موجود در منطقه و گسترش اقتصادی استفاده نمائیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در سلیمانیه گفت: با برگزاری نمایشگاه سلیمانیه عراق رکورد اتاق ایران برای برگزاری نمایشگاه خارجی از سوی مازندران در نمایشگاه سلیمانیه شکسته شد.

اصغری با اعلام اینکه رکورد کشور برای برگزاری نمایشگاه خارجی ۶۵ غرفه بود ولی نمایشگاه تخصصی ایران با محوریت مازندران در سلیمانیه با ۱۱۰ غرفه برگزار شد گفت: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه شکل گرفت که ۶۳ شرکت معتبر مازندران، تهران با ۲۲ شرکت، شش شرکت از اصفهان، چهار شرکت از خراسان رضوی، سه شرکت همدان، سه شرکت از اردبیل در آن شرکت کرده بود و مازندران با افتخار و سربلند از این نمایشگاه بیرون آمده است.

وی افزود: خوشبختانه در این مدت کوتاه دولت تدبیر وامید فضای لازم برای عرضه توانمندی های نهفته در کشور را را مهیا نمود و این بر عهده ماست که از امکانات به نحو مطلوب استفاده نمائیم.

اصغری اضافه نمود: در جهان امروز گسترش تجارت بین المللی و تلاش کشورها در جهت تقویت بنیان های اقتصادی و صنعتی به حقیقتی انکار ناپذیر بدل شده است به نحوی که بسیاری از کارکردها و تعاملات حتی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره.. نیز رنگ و بوی اقتصادی به خود گرفته و در چارچوب نیل به اهداف تجاری مشخص تعریف و تبیین می شود و کشور ما نیز با درک این حقیقت مبرهن در طول سالیان اخیر تلاش های ارزنده ای را در راستای احراز توفیقات اقتصادی و کسب دستاوردهای نوین در عرصه صنعت، خدمات، تجارت و گردشگری داشته و بحمدا… نتایج و ثمرات ارزنده ای از این منظر عاید اقتصاد ملی ایران شده است.

نایب رئیس اکو ایران تصریح کرد: دغدغه فکری ما همگام با مسئولان دلسوز نظام و دولت خدمتگزار صادرات و توسعه عرضه کالا باقصی نقاط جهان خصوصاً صادرات محور توسعه است.

این فعال اقتصادی افزود: اتاق بازرگانی و صنایع معادن مازندران در زمره اتاق های فعال و پویایی به شمار آمده که بی تردید توفیقات حاصله از تلاش شبانه روزی مدیران این اتاق می تواند الگوئی مناسب برای دیگر زحمتکشان جای جای میهن اسلامیان به شمار آید.

وی با تقدیر از معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران به عنوان رئیس هیئت تجاری و اقتصادی مازندران، گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ فرم فراخوان و شرکت در نمایشگاه به سراسر کشور ارسال شده است.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه سلیمانیه بیان داشت: گروه کالایی متنوع ر قالب هفت کانتینتر با محوریت مازندران به این نمایشگاه ارسال شد و ۱۰ هزار دعوتنامه برای شرکت در این نمایشگاه ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: خروج از خمودگی و سکون، حضور در بازارهای پر ارزش جهانی، رشد غیر تصور صادرات و رهائی از اقتصاد تک محصول و بهره مندی از اقتصاد بدون اتکاء به نفت بی شک دست آوردی شگرف و در خور تحسین بوده و هست که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ساری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و خط مشی دولت پی گیر بوده و هست.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز