خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تنظیم بازار مازندران به جهاد کشاورزی محول شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۵۸

بر طبق مصوبه دولت تنظیم بازار از سازمان صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی محول شد / تحولات نباید بر روند نظارتی بازار تاثیر نامطلوب بگذارد و موجب چالش در این امر خطیر شود.

استاندار مازندران گفت: بر طبق مصوبه دولت تنظیم بازار از سازمان صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی محول شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه تنظیم بازار استان با توجه به قانون انتزاع امور تنظیم بازار از سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهاد کشاورزی براساس مصوبه هیات دولت و ابلاغ معاون اول رییس جمهور، خاطر نشان ساخت: تحولات نباید بر روند نظارتی بازار تاثیر نامطلوب بگذارد و موجب چالش در این امر خطیر شود.

استاندار تاکید کرد: با تشکیل کمیته مشترک به ریاست جهاد کشاورزی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، موضوع تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی و مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان با برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا و اجرای طرح ضیافت با جدیت باید دنبال شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حاکی از کاهش ۱۷ درصدی قیمت محصولات کشاورزی طی چند ماهه ی اخیر است، یاد آور شد: برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید تا حصول مهار تورم تداوم خواهد داشت و مدیران استانی نیز باید با جدیت در این راه اهتمام کند.

فلاح با اشاره به این که وضعیت بازار در ماه مبارک رمضان باید روند مطلوب و قابل قبولی را داشته باشد، تصریح کرد: تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان از ضروریات است.

وی ادامه داد: تا زمانی که سازمان جهاد کشاورزی آمادگی کامل را برای تنظیم بازار پیدا نکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری های لازم را داشته باشد تا خللی در بازار ایجاد نشود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز