خبرگزاری کار ایران

جواد واحدی فرماندارساری:

تا پایان هفته ۱۲ طرح آماده استفاده مسافرین و شهروندان ساروی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۶۵

در حال حاضر هشت طرح در ساحل شهرستان در حال بهره برداری است که تا پایان هفته با اضافه شدن طرح ۴دیگر مجموعه طرح های سالم سازی به ۱۲ می رسد.

جواد واحدی فرماندار مرکز استان در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی دریا گفت: در حال حاضر هشت طرح در ساحل شهرستان در حال بهره برداری است که تا پایان هفته با اضافه شدن طرح ۴دیگر مجموعه طرح های سالم سازی به ۱۲ می رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، جواد واحدی فرماندار مرکز استان در حاشیه بازدید از طرح سالم‌سازی دریا گفت: در حال حاضر هشت طرح در ساحل شهرستان در حال بهره برداری است که تا پایان هفته با اضافه شدن طرح ۴دیگر مجموعه طرح های سالم سازی به ۱۲ می رسد.

واحدی افزود: امسال ۱۲۰ناجی غریق از آغاز تابستان در نقاط آزاد و طرح دریا در سواحل شهرستان فعالیت می کنند. وی به نقاط خطرآفرین ساحل ساری اشاره کرد و افزود: بسیاری از نقاط خطرآفرین شهرستان با مطالعه یکپارچه این قابلیت را دارند که امکان شنا و تفرج در آنها تعریف شود.

فرماندار مرکز استان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور مسافران برای شنا در این طرح ها تمامی مسئولان طرح های سالم سازی باید با برنامه ریزی های درست نهایت دقت را برای حفظ امنیت در این مناطق داشته باشند.

وی در این بازدید بر ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی از قبیل: برپایی فضاهای مناسب برای نمازخانه ها و نصب بنرهایی برای رعایت حجاب و عفاف اسلامی تاکید کرد.

واحدی با اشاره به انجام بازرسی های مستمر از نوار ساحلی و طرح های سالم سازی از شروع فصل تابستان تاکنون یاد آور شد: توسط این بازرسی ها از نوار ساحلی بر وضعیت بهداشت، عرضه کالا و خدمات و نیز عملکرد ناجیان غریق نظارت می شود. وی رضایت و خدمت بیشتر به گردشگران و استفاده کنندگان را هدف از اجرای این طرح دانست.

شایان ذکر است طرح ساماندهی دریا از سوم خرداد در سطح استان مازندران آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز