خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر تاکید کرد:

ماندگاری ساماندهی چهارشنبه بازارشهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۷۶

باید شأن و منزلت دستفروشانی که برای امرار معاش کسب حلال می کنند حفظ شود زیرا دستفروش بومی شهروند این شهر محسوب می شود.

امام جمعه قائم شهر بر استمرار ساماندهی چهارشنبه بازار قائم شهر تاکید کرد.

آیت ا… معلمی در گفتگویی با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه طرح ساماندهی دستفروشان و کسبه چهارشنبه بازار باید از خیلی وقت پیش انجام می شد، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این شرایط استمرار پیدا کند و و این طرح ماندگار شود.

وی افزود: اشغال خیابان توسط دستفروشان کار درست و شایسته ای نبود و علاوه بر نازیبا نمودن چهره ی شهر، مشکلات زیادی از قبیل ترافیک و تردد را برای عابرین پیاده را بدنبال داشت.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهرستان قائم شهر به دلیل وسعت کم و جمعیت زیاد جزو پر تراکم‌ترین شهر ایران پس از تهران محسوب می‌شود و با این وضعیت، با معضلات ترافیکی، بهداشتی، اجتماعی بسیاری مواجه می‌شود.

معلمی از چهارشنبه بازار شهرستان قائم شهر بعنوان یکی از بازارهای سنتی و کهن استان مازندران یاد کرد و افزود: باید شأن و منزلت دستفروشانی که برای امرار معاش کسب حلال می کنند حفظ شود زیرا دستفروش بومی شهروند این شهر محسوب می شود.

وی به نقل مکان دستفروشان به بازار شهروند و الماس اشاره کرد و گفت: تمرکز دستفروشان در یک محل عرضه و تقاضا را ساماندهی و راحت تر می کند.

امام جمعه قائم شهر از فرماندار قائم شهر بعنوان مدیر ارشد اجرایی تقدیر و تشکر کرد و افزود: تدابیر و پیگیری های فرمانداربا کمک صمیمانه و حمایت های رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر و غیره به ثمر نشست تا آرامش به بازار قائم شهر برگردد.

معلمی از فرماندار پرتلاش قائم شهر خواست تا با نظارت و مدیریت مستمر مراحل بعدی طرح اعم از بازسازی و نوسازی معبر شهید بهشتی اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز