خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خبرداد:

آغاز طرح های ساماندهی دریای مازندران از ۱۷ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۲۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آغاز طرح سالم‌سازی دریای مازندران از ۱۷ خرداد خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آغاز طرح سالم‌سازی دریای مازندران از ۱۷ خرداد خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت مازندران پیشنهاد شده است تا از تاریخ سوم خرداد به مسافران سرویس ‌دهی کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای اداری بابلسر اظهار داشت: برای مدیریت در طرح های ساماندهی دریا از دی ماه سال گذشته جلساتی برگزار شد و در این جلسات سعی گردید تا از تجربیات سال‌های گذشته نیز استفاده شود و با رفع اشکالات و تقویت نقاط قوت بر اساس قانون اقدام به تهیه کتابچه‌ای در این راستا شد.

یونسی با بیان اینکه در این کتابچه که مربوط به طرح ساماندهی دریا است، برای فرمانداران ۱۶ گانه کمیته‌هایی تعریف شده است، افزود: در سال گذشته برای طرح ساماندهی دریا ۹ کمیته تعریف شده بود که در سال‌جاری کمیته جلوگیری از غرق‌شدگان نیز به آن اضافه گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عنوان داشت: در طرح جدید ساماندهی دریا برخی سازمان‌ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر و دریابانی برای مدیریت بهتر این طرح ها مشارکت جدی تر خواهد داشت

یونسی تعداد ناجیان غریق را در سال گذشته حدود ۵۳۰ ناجی دانست و خاطرنشان کرد: امسال این تعداد دو برابر شده است.

وی درباره حقوق ناجیان غریق با بیان اینکه تمام مطالبات ناجیان غریق که از گذشته برجای مانده بود، در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری پرداخت شده، افزود: در سال جاری کل حقوق ناجیان غریق دریافت و به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شد.

یونسی با اعلام اینکه در جلسه هیئت محترم دولت که در دو روز گذشته برگزار شد، مصوب گردید طرح دریا در کشور با مدیریت وزارت کشور، در استان‌ها با مدیریت استانداری و در شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران باشد، تصریح کرد: مسئول طرح ساماندهی دریا در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگی، مراقبتی، نظارت، خدمات و سرویس‌دهی با فرمانداران هر شهرستان است و هر گونه اقدامی که در این خصوص قرار است انجام شود باید با نظارت فرمانداران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر در سطح استان حدود ۸۰ طرح در دست اجرا داریم، بیان داشت: پیشنهادی به وزارت کشور دادیم تا اورژانس ساحل و دریا در سطح سواحل راه اندازی شود.

یونسی با بیان اینکه زمان اجرای طرح ساماندهی دریا از ۱۷ خرداد است، افزود: با توجه به وضعیت مازندران به ما پیشنهاد شد تا از تاریخ سوم خرداد به مسافران سرویس دهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد در هیچ شرایطی بدون دلیل از مردم پولی دریافت کند و گرفتن پول نیز باید بر اساس ارائه خدماتی باشد که به مردم ارائه می‌دهد.

یونسی با اشاره به اینکه شهرک‌نشینانی که به تعهدات خود عمل نکنند ۱۰۰ درصد با آنها برخورد قانونی می‌شود، متذکر شد: هیچ کس حق شنا در مناطق ممنوعه را ندارد و هم وطنان باید در جهت حفاظت از جان خود و خانواده خود با گردانندگان طرح ها همکاری نمایند و تذکرات را جدی بگیرند.

معاون استاندار مازندران از کسب رتبه نخست فرمانداری شهرستان بابلسر در اجرای طرح ساماندهی دریا در سال ۹۲ در استان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز