خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس:

نمایشگاههای داخلی و خارجی، معرف توانمندی های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۱۱

در بحثنمایشگاههای برون مرزی همچون گذشته ضعف هایی حس می شود که باید آن را حل کرد زیرا برای معرفی کالاهای داخلی و پتانسیل های بخش تولیدی باید وارد بازارهای جهانی شد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحثنمایشگاههای برون مرزی همچون گذشته ضعف هایی حس می شود که باید آن را حل کرد زیرا برای معرفی کالاهای داخلی و پتانسیل های بخش تولیدی باید وارد بازارهای جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر، " کمال علیپور " با بیان اینکه برپایی نمایشگاههای داخلی و خارجی استعداد و توانمندی استان و کشور را معرفی می کند گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران در سلیمانیه عراق فرصتی مناسی برای معرفی توانمندی های استان می باشد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاهها، ظرفیت های متخصصین داخلی در مقایسه با متخصصین خارجی در بخشهای مختلف را نشان می دهد و این امر باعثبروز رسانی و تبادل نظر اطلاعات و در نتیجه توسعه تولید و اقتصاد کشور می گردد.

علیپوربه نمایشگاه سال گذشته نقاشان ایرانی در شانگهای چین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خروجی های قابل قبولی داشتیم که منجر به انعقاد چندین قرارداد و سفارش کار فی مابین دو کشور شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: ما بعنوان نمایندگان مردم در خانه ملت از برگزاری چنین نمایشگاههای استقبال میکنیم زیرا فعالین اقتصادی ما می توانند در قالب نمایشگاه توانمندی های خود را به منصه ظهور بگذارند.

علیپوراز اتاق بازرگانی بعنوان یک سازمان مردم نهاد و بازوی دستگاه اجرایی نام برد و تاکید کرد: خوشبختانه اتاق بازرگانی مازندران بسیار توانمند است و باید با برنامه ریزی مدیران اجرایی را به حرکت درآورد تا دچار روزمره گی نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز