خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبرداد:

حضوربیش از ۱۰۰ شرکت مازندرانی در نمایشگاه سلیمانیه عراق

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۵۳

حضور شرکت ها و تولیدکنندگان مازندرانی در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی در نمایشگاه فوق بسیار چشمگیر بوده و نمایش توانمندی های فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه بروز عینی پیدا می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و تجاری مازندران در سلیمانیه عراق، گفت: بیش از ۱۰۰ شرکت مازندرانی در نمایشگاه سلیمانیه عراق حضور دارند.

وی افزود: حضور شرکت ها و تولیدکنندگان مازندرانی در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی در نمایشگاه فوق بسیار چشمگیر بوده و نمایش توانمندی های فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه بروز عینی پیدا می کند.

محمدپوربا اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با هدف کاهش نرخ تورم در جامعه، تصریح کرد: نرخ تورم از ۴۵ درصد در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید به کمتر از ۲۵ درصد در حال حاضر رسیده است.

محمدپور با بیان اینکه دولت قصد دارد با تقویت بخش خصوصی، زمینه اشتغال فارغ التحصیلان مختلف را فراهم کند، افزود: در سال های گذشته به دلیل عدم ثبات اقتصادی در واحدهای تولیدی، امنیت شغلی آنان به مخاطره افتاده است.

وی با اعلام اینکه بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توانیم اقتصاد کشور را بسامان کنیم، گفت: هم اکنون هزینه های بسیاری از سوی دولت متحمل می شود که در صورت تداوم آن، اقتصاد بی ثبات و نفتی کشور نابسامان می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تحریم های صورت گرفته دشمن در سال های اخیر، افزود: با اقتصاد مقاومتی صورت گرفته از سوی واحدهای تولیدی مازندران، صادرات محصولات این واحدها از افزایش دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه توسعه تجارت خارجی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است، گفت: مازندران اکنون محل رفت و آمد هیئت های تجاری و اقتصادی از کشورهای حوزه دریای خزر و خلیج فارس شده و به زودی مراودات مازندران به کشورهای اروپایی و آفریقایی نیز تداوم می یابد.

محمدپور از احیای کارگروه توسعه صادرات مازندران در استان خبر داد و افزود: با تقویت این کارگروه امیدواریم جهش صادراتی در حوزه های مختلف تولیدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مازندران قطب تولید محصولات کشاورزی کشور است، گفت: قصد داریم پایانه صادراتی محصولات کشاورزی را در مازندران ایجاد کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز