خبرگزاری کار ایران

درمراسم تجلیل ازکارگران نمونه چوب وکاغذ مازندران مطرح شد؛

سازمانی موفق است که به اصل انسان محوری توجه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۱۳

یکی از دغدغه های اصلی من ارتقاء وضعیت معیشیتی کارگران در این سالهای سخت و طاقت فرسا بوده است و خوشبختانه توانستیم بارسیدن به بهره وری ازپائین به بالا سطح معیشیت همکاران رابالا ببریم.

در مراسمی با حضور فرماندار ساری، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی مازندران و مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران از کارگران نمونه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا از ساری صبح امروز دکتر ابوالفضل روغنی گلپایگانی با تبریک هفته کارو کارگر به کارگران و کارفرمایان گفت: سازمان هایی موفق هستند که دارای منابع انسانی خوبی باشند.

وی افزود: شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران جزء شرکت هایی است که ازنعمت همکاران خوب برخوردار میباشد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با بیان اینکه اساسا توفیقات یک سازمان به چند فاکتور و آیتم اساسی نیاز دارد گفت: اولین فاکتورچگونگی چینش سازمانی است و این شرکت در حال پوست اندازی است.

روغنی گلپایگانی تصریح کرد: فرهنگ سازمانی اصل دیگری است که در چوب و کاغذ مشغول بکار میباشند.

وی با اشاره به اینکه یکی ازشیوه های حاکم برکار، شیوه مدیریتی است گفت: در۵ سال گذشته بلطف همکاری خوب همکاران درشرکت توانسته ایم با ایجادمحیطی آرام، با آرامش و بصورت منسجم محیطی فراهم آوریم که فقط به کارو تولید فکرکنیم و همین امر موجب گردید که به رکورد های قابل قبول وبی سابقه ایی برسیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران افزود: یکی از دغدغه های اصلی من ارتقاء وضعیت معیشیتی کارگران در این سالهای سخت و طاقت فرسا بوده است و خوشبختانه توانستیم بارسیدن به بهره وری ازپائین به بالا سطح معیشیت همکاران رابالا ببریم.

روغنی گلپایگانی خاطرنشان کرد: سال گذشته علیرغم همه تحریم ها و شرایط بسیارسخت وبد اقتصادی وتغییردولتین ماتوانستیم یک رکورد ۱۵ ساله را بشکنیم و به رکورد تولید ۱۸۸ هزارتن برسیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته با بالاترین رکورد ثبت جهش فروش مقداری و ریالی اتفاق نادری بود که به همت همه همکاران و ناشی از تلاش و همگرایی ورفتاربسیار خوب انسانی در این شرکت انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با ذکر اینکه سعی کرده ایم در شیوه های مدیریتی تکریم به انسانهارابعنوان یک اصل قرارداده ایم تصریح کرد: انسان ها درسازمان بعنوان یک اصل قرارگرفته است و رفتارهایی که باید به آن توجه شود توانمند سازی افراد و همکاران است و با این شیوه شرکت شاهد شکوفایی است و با پاروزدن تدریجی شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران به ساحل موفقیت رسیدایته است.

روغنی گلپایگانی افزود: سازمانی موفق است که به اصل انسان محوری توجه داشته باشد و انسان ها اگر رضایت شغلی داشته باشند و از محیط کار خود شان لذت ببرند راندمان و بهره وری سیر صعودی پیدا خواهد کرد و خوشبختانه بازهم به لطف همین همکاران این اتفاق میمون در صنایع چوب وکاغذ اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه مبنای کاررا در سال ۹۳ توسعه قرارداده ایم خبراز افتتاح پروژه های بزرگ در شرکت چوب وکاغذ داد وافزود: در شرایط کنونی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان یک کارگاه بزرگ در آمده است ودر آینده ایی نزدیک شاهد افتتاح پروژه بی هوازیی و پروژه بسیار مهم occخواهیم بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز