خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه شورای اسلامی شهر ساری:

برای توسعه شهرستان ساری برنامه عملیاتی تعریف شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۶۵

باید شاخص‌های توسعه مرکز استان را تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف شود / پیگیری امور شهر ساری، نیازمند تشکیلات است و باید برای تحقق این مهم کمیته‌ای با کارگروه‌های تخصصی، کارش را آغاز نماید.

استاندار مازندران گفت: نباید در اعتبارات دولتی متوقف شویم، چرا که اجرای پروژه‌های بزرگ، اشتغال زا و تاثیر گذار با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه امروز، اعتقاد به تغییر و تحول در امور زیر بنایی و پیمودن مسیر توسعه در استان نهادینه شده است، بیان داشت: رویکرد همه مدیران در این راستا، باید بر اساس واقعیت‌ها و ظرفیت‌های مازندران باشد.

فلاح خاطر نشان کرد: گرچه برخی با حاشیه سازی‌ها به دنبال نا‌امید کردن مردم نسبت به مسوولان خدوم و ایجاد شکاف در جامعه هستند، لیکن برنامه‌های پیش بینی شده تنها در سایه یکرنگی، یکسویی و هم افزایی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه سازندگی در شهرهای مازندران نیازمند اراده، تلاش و داشتن برنامه یی علمی و عملی است، اظهار کرد: در این راستا باید از فرصت‌های سرمایه گذاری به نحو شایسته استفاده کنیم، چراکه اگر با هم باشیم و ما شویم، می‌توانیم به تحولات گسترده در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

فلاح افزود: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که سرمایه گذاران به برنامه‌ها اعتماد کنند.

مقام عالی دولت در مازندران، خاطر نشان نمود: نباید در اعتبارات دولتی متوقف شویم، چرا که اجرای پروژه‌های بزرگ، اشتغال زا و تاثیر گذار با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.

استاندار، ساری را پیشانی مازندران توصیف نمود و عنوان داشت: باید شاخص‌های توسعه مرکز استان را تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف شود.

وی بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی را در توسعه شهری ضروری دانست و یاد آور شد: نشست با اعضای شورا در جهت شکوفایی شهر‌ها باید مستمرا دنبال شود.

فلاح با اشاره به اینکه وجود بافت‌های فرسوده در شهرهای استان مانع جدی توسعه شهری است، گفت: پیگیری امور شهر ساری، نیازمند تشکیلات است و باید برای تحقق این مهم کمیته یی با کارگروه‌های تخصصی، کارش را آغاز نماید.

گفتنی است در این دیدار که معاونین برنامه ریزی و اشتغال و امور عمرانی استاندار، امام جمعه موقت ساری، مدیران ستادی استانداری، فرماندار ساری، برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری حضور داشتند، برخی از حاضرین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز