خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون بابلسر و فریدونکنار:

کارگران با تلاش خود چرخ اقتصاد مملکت را می‌چرخانند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۴۱

اگر بخواهیم به بیانات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم باید در بخش تولیدات داخلی خودکفا شویم و تحقق این امر تنها با کمک شما کارگران امکان‌پذیر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابلسر و فریدونکنار گفت: کارگران با تلاش خود چرخ اقتصاد مملکت را می‌چرخانند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، ابوالقاسم ابراهیمی در جشن روز کار و کارگر در بین کارگران شهرک دریاکنار، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در جمع عزیزانی هستم که دین مبین اسلام و رسول مکرم اسلام(ص)، عرق جبین کارگر را به مثابه خون شهید تشبیه کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: اگر بخواهیم به بیانات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم باید در بخش تولیدات داخلی خودکفا شویم و تحقق این امر تنها با کمک شما کارگران امکان‌پذیر است.

ابراهیمی با اعلام اینکه امسال وضعیت حقوقی کارگران رضایت‌بخش است، متذکر شد: در راستای کیفیت بهتر و تولید بیشتر گام بردارید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه آموزش زیرساخت توسعه است بر ضرورت آموزش جهادی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه کارگران با تلاش خود چرخ اقتصاد مملکت را می‌چرخانند و همواره در حماسه‌های سیاسی، دفاعی، و اقتصادی کشور نیز حضور مؤثر و پایدار داشته‌اند، بیان داشت: آنچه مکمل روحیه جهادی در واحدهای صنعتی، اقتصادی و تولیدی است وجدان کاری کارگران است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، در پایان این مراسم از کارگران این شهرک با اهدا جوایز تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز