خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

واحد بین الملل رامسر به مرکز مازندران منتقل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۸۹

دانشگاه علوم پزشکی مازندران هیچ برنامه ای برای انتقال واحد بین المللی رامسر نداشته و ندارد. / این امر شایعه ای بیش نیست.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پی انتشار برخی مطالب در سایتهای خبری استان، مبنی بر انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز استان گفت: این امر شایعه‌ای بیش نیست و برنامه‌ای برای انتقال واحد بین املل رامسر وجود ندارد.
به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمد صادق رضایی ضمن بیان خبر بالا، افزود: واحد بین الملل رامسر یکی از واحدهای تابع و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که به عنوان «واحد بین الملل رامسر» دارای مجوز و شناخته شده است.
وی، با تاکید بر اینکه این واحد، دانشگاه مستقل نیست، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هیچ برنامه‌ای برای انتقال واحد بین المللی رامسر نداشته و ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران رامسر درنیم سال دوم تحصیلی ۸۸-۸۷ با پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی عمومی و داروسازی به تعداد ۳۰ نفر دانشجو در هر رشته شروع به فعالیت نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز