خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

همایش معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۱۵

استاندار مازندران از برگزاری همایش معرفی توانمندی های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری استان مازندران خبرداد.

استاندار مازندران گفت: همایش معرفی توانمندی های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری استان به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها، بیان داشت: در این همایش توانمندی های سرمایه گذاری استان در بخش های گردشگری، انرژی، صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات معرفی خواهد شد.

وی برگزاری این همایش را بسیار مهم و مثبت دانست و افزود: خروجی این همایش انشاالله حضور سرمایه گذاران توانمند در حوزه های مختلف استان و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در مازندران خواهد شد.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عزم جدی دولت برای اجرای مطلوب فاز دوم هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد: در صورت انصراف افرادی که نیاز به دریافت یارانه نقدی ندارند، منابع بیشتری آزاد شده و در خدمت تولید و اشتغال قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: تاکنون معادل ۱۰ برابر اعتبارات تملک دارایی استان یارانه در مازندران پرداخت شد که بخش اعظمی از این منابع می توانست در راستای توسعه استان بکارگیری شود.

وی هم چنین با بیان اینکه منابع بانکی می بایست در خدمت تولید باشد، اظهار داشت: خوشبختانه بانک های استان همراهی و همکاری خوبی با تولیدکنندگان دارند که باید این روابط تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز