خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران خبرداد:

برگزاری نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۵۵

همزمان با یازدهمین دوره برگزاری این جشنواره در استان، این کانون برای نخستین بار نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان را برگزار می‌کند.

نمایشگاه ملی نشریات کودک ونوجوان در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران و کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، همزمان با یازدهمین دوره برگزاری این جشنواره در استان، این کانون برای نخستین بار نمایشگاه ملی نشریات کودک ونوجوان را برگزار می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام این خبر افزود: ۲۰ غرفه با حضور ۲۶ نشریه تخصصی و صاحب نام کشور در حوزهٔ کودک ونوجوان از یکم تا ۴ اردیبهشت ماه سال جاری در محل اداره کل این کانون میزبان کودکان ونوجوانان و خانواده‌های آنان خواهند بود.

قاسم عزیززاده گرجی تصریح کرد: در پایان چهارمین روز برگزاری این نمایشگاه با حضور مسوولان کشوری و استانی و چهر‌های ملی مطبوعات کودک ونوجوان، درمراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه خانواده‌ها و فرزندانشان به صورت متمرکز با تولید رسانه‌ای حوزهٔ کودک ونوجوان آشنا می‌شوند، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه؛ به ترغیب سازی خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها به فرهنگ مطالعه مفید وآشنایی با نشریات تخصصی این حوزه اشاره کرد.

این مسوول فرهنگی در ادامهٔ صحبت‌های خود اظهار داشت: کانون پرورش فکری می‌خواهد با تجمیع این نشریات در یک فضای نمایشگاهی و تخصصی، زمینهٔ آشنایی و تبادل نظر دوسویه نشریات و مخاطبان را فراهم آورده تا بستر‌های توسعهٔ فکری و فرهنگی کودکان ونوجوان افزایش یابد.

تبلیغ نشریات کودک ونوجوان برای گروه هدف خود در فضایی غیر از تهران از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه بود که دبیر جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان به آن اشاره داشت.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران خاطر نشان ساخت؛ در سالی که مزین به شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است می‌بایست زمینه‌های علمی و جهادی توسعه فرهنگی را در جامعه به نحو مطلوب و موثر بیش از گذشته فراهم نمود.

گفتنی است: این نمایشگاه از یکم تا ۴ اردیبهشت ماه سال جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت ۳۰/۸ تا ۱۲ و بعداز ظهر‌ها از ساعت۱۴ تا ۱۸ به نشانی؛ ساری خیابان امیر مازندرانی خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پررورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، میزبان علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز