خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان قائمشهر:

احترام به ارزش‌های دینی و تکریم مقام و جایگاه زن محور اصلی جشن کوثر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۵۸

مراسم بزرگداشت هفته گرامیداشت مقام زن در قائمشهر با شکوه هرچه تمامتر برگزار می‌شود. / باید برنامه‌ها و جشن‌های بزرگداشت میلاد بانوی گرامی نبی مکرم اسلام بر اساس ارزش‌های زن برگزار شود.

معاون فرماندار شهرستان قائم شهرگفت: مراسم بزرگداشت هفته گرامیداشت مقام زن در قائمشهر با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، «ایمان چوپانی» در جلسه کمیسیون معرفی نماینده امور بانوان در جشن کوثر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت هفته گرامیداشت مقام زن در قائمشهر با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود اظهار داشت: باید برنامه‌ها و جشن‌های بزرگداشت میلاد بانوی گرامی نبی مکرم اسلام بر اساس ارزش‌های زن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف برگزاری مراسمات این چنینی بصورت جنبش اعتراض آمیزی نمود پیدا می‌کند افزود: در ایران احترام به ارزشهای دینی و تکریم مقام و جایگاه زن محور اصلی این مراسمات است و شخصیت زن، شخصیت جامعه است.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی مناسب و بدون عیب دانست و گفت: بانوان ما می‌توانند با سرمشق قرار دادن دخت نبی اسلام زندگی شاد توام با سلامت داشته باشند.

چوپانی ادامه داد: متاسفانه ما حضرت فاطمه را بیشتر با درد‌ها و رنجهایی که متحمل شده می‌شناسیم و این تفکر باید اصلاح شود و علاوه بر مظلومیت این بزرگ بانوی اسلام رفتار و گفتارش هم در بین بانوان و همهٔ جامعه ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری جشن بزرگ کوثر انتظارات بسیار است ادامه داد: باید همه بانوان قائم شهری در این جشن حضور پیدا کنند و اگر بانویی با حجاب نامناسب در این جشن شرکت کرد نباید مانع حضورش شد.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه بانوانی که بعنوان نماینده‌های دستگاههای اجرایی انتخاب شده‌اند باید الگوهای رفتاری حضرت فاطمه را در جامعه گسترش دهند افزود: برخورد با بانوانی که حجاب مناسبی ندارند باید درشان یک بانوی ایرانی باشد.

چوپانی در خصوص اجرای مانور عفاف و حجاب در شهرستان قائمشهرگفت: باید به تمامی نکات توجه کرد و در اجرای این مانور ارزش‌ها و و مقام والای زن او حفظ شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز