خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سپاه کربلا:

روز کارگر در مازندران با نام یک شهید شاخص کارگری مزین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۴۲

نقش کارگران در اجرای سیاست‌های اقتصادی نقشی بی‌بدیل است و این قشر هستند که می‌توانند به توسعه پایدار در کشور کمک شایانی داشته باشند.

سرهنگ هاشمی معاون اجرایی سپاه کربلا در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر مازندران که در محل اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه روز کارگر امسال استان با نام یک شهید کارگری مزین شده است گفت: براساس سیاست‌های واحد بسیج کارگری هرساله به‌نام سه شاخص شهید کارگری در کل کشور مراسم برگزار می‌شود که در سال ۹۳ نیز یک شهید از هر استان به‌عنوان شاخص کارگری استان به این جمع اضافه شد.

به گزارش ایلنا از ساری معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به نام گذاری امسال گفت: انتظار مقام معظم رهبری از مردم در عرصه فرهنگی و اقتصادی، نگاهی جهادی و مدیریتی است که در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود.

وی با تشریح اینکه مقام معظم رهبری دستورالعمل یک ساله را برای مردم و مسئولان در راستای پیشرفت کشور با بیانات خود مشخص نموده است گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمام ظرفیت‌های اقتصاد مستقل وابسته به دانسته‌های داخلی استفاده شود تا نیازی به قدرت‌های چپاولگر خارجی نداشته باشیم.

سرهنگ هاشمی افزود: نقش کارگران در اجرای سیاست‌های اقتصادی نقشی بی‌بدیل است و این قشر هستند که می‌توانند به توسعه پایدار در کشور کمک شایانی داشته باشند.

وی افزود: همه توانمندی خود را مدیون رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هستیم که بحثاز خودکفایی را مطرح کردند و همواره متخصصان و کار‌شناسان این حوزه را تشویق به ادامه حرکت کردند و امروز اگر خودکفا هستیم به‌خاطر تبعیت نیروهای انقلابی از رهنمودهای حضرت امام(ره) و حضرت آقاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز