خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر تاکید کرد:

مدیران با رعایت قوانین به مشکلات مردم رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۴۶

در ایام تعطیلات نوروز شاهد مشکلاتی بودیم که لازم است مسئولان شهرستان با برنامه‌ریزی درست برای رفع آن اقدام کنند تا شاهد تکرار آن در ایام تابستان نباشیم.

سید کریم سجادی، فرماندار بابلسر در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد مشکلاتی بودیم که لازم است مسئولان شهرستان با برنامه‌ریزی درست برای رفع آن اقدام کنند تا شاهد تکرار آن در ایام تابستان نباشیم.

به گزارش ایلنا از بابلسر، وی مشکل تامین آب شرب شهرستان را یکی از معضلات اصلی شهرستان در ایام تعطیلات برشمرد و افزود: مشکل کمبود آب به حدی شدید بود که مجبور شدیم برخی مناطق را با تانکر آبرسانی کنیم.

سجادی به مشکلات ترافیکی سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات شورای ترافیک شهرستان اجرایی نشده است که لازم است برای اجرای آن تدابیر جدی اتخاذ شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه یکی از عوامل ترافیکی سطح شهرستان مسیر بابلسر به فریدونکنار است که به دلیل وجود فروشگاه‌های متعدد در حریم جاده از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است، اذعان داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌ها موجب افزایش ترافیک می‌شود که لازم است مسئولان ذیربط از ساخت‌وساز غیرمجاز و غیر اصولی در حریم جاده‌ها به ویژه در جاده بابلسر به فریدونکنار جلوگیری کنند.

وی در ادامه رسیدگی و رفع مشکلات مردم را از جمله وظایف مسئولان دانست و گفت: در کشور ما برای هر مشکلی راه حلی در نظر گرفته شده است که لازم است مدیران با رعایت قوانین به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

سجادی با اعلام اینکه با تدابیر اتخاذ شده و هوشیاری مسئولان داخل کشور تاکنون مشکلی در بحثثبت‌نام از متقاضیان یارانه در سطح شهرستان نداشتیم، عنوان کرد: بخشداران از حوزه‌ها و روستاهای مختلف بازدید کنند تا از تمامی افراد متقاضی ثبت‌نام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز