خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

تیم اقتصادی مازندران به زودی عازم پرتغال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۷۲

توسعه همکارهای اقتصادی بین ایران و پرتغال یکی از اهداف اصلی سفر خواهد بود. / در دولت تدبیر و امید فضای سیاسی بسیار متفاوت شده و زمینه های همکاری بین کشورها فراهم شده است.

به منظور بحثو بررسی پیرامون بهره گیری هر چه بهتر از فرصت سفر تیم اقتصادی مازندران به کشور پرتغال جلسه‌ای با حضور استاندار مازندران، سفیر ایران در پرتغال، جمعی از مدیران کل و صاحبان شرکت‌های سرمایه گذاری غیر دولتی در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، در این نشست استاندار مازندران توسعه همکارهای اقتصادی بین ایران و پرتغال را یکی از اهداف اصلی سفر خواند و گفت: در دولت تدبیر و امید فضای سیاسی بسیار متفاوت شده و زمینه‌های همکاری بین کشور‌ها فراهم شده است.

وی سفر به پرتغال را برای ایجاد مقدمات لازم برای مبادلات تجاری بسیار خوب خواند و تاکید کرد: انتظار دارم بخش خصوصی از این فرصت طلایی برای گسترش مبادلات تجاری استفاده نماید.

ربیع فلاح تصریح نمود: امیدوارم همه دست اندرکاران هم به حوزه‌های اقتصادی و هم به حوزه‌های فرهنگی در این سفر توجه کنند و از این فرصت برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مازندران بهره گیری شود.

در ادامه حسین غریبی سفیر ایران در پرتغال به شباهتهای جغرافیایی و اقتصادی کشور پرتغال و مازندران اشاره کرد و گفت: زمینه‌های بسیار خوبی برای برقراری ارتباط بین کشور پرتغال و مازندران وجود دارد و این سفر می‌تواند روابط اقتصادی را تسهیل نماید.
وی افزود: قرار است ۲ وزیر پرتغال در این سفر با استاندار مازندران و هیات اقتصادی ایران دیدار نمایند و بازدید از چندین کارخانه و شرکت تولیدی در دستور کار قرار دارد.

سفیر ایران در پرتغال تاکید کرد: اروپا به شدت نیاز به تعامل با ایران دارد و این سفر افزایش صادرات را به دنبال خواهد داشت.

غریبی تصریح نمود: ایران نامی خوشنام برای پرتغالی هاست و امیدواریم همه تلاش کنند تا ازاین سفر ‌‌نهایت بهره‌مندی صورت گیرد.

در ادامه هر یک از حاضرین سوالات خود را در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی مطرح نموده و سفیر ایران در پرتغال و استاندار مازندران پاسخهای لازم را ارائه کردند.
قابل ذکر است به زودی تیم اقتصادی مازندران به ریاست استاندار مازندران راهی پرتغال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز