خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

۲۷ هزار نفر در نوروز مازندران به سینما رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۵۲

در صورت وجود پردیس سینمایی فعال در استان و تبدیل به مراکز تفریحی، تجاری و هنری سبب جذب گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به مازندران می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مازندران با وجود شهرهای بسیار زیاد با کمبود سینمای فعال مواجه است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی اظهار داشت: از اول الی۸ فروردین ماه ۲۶ هزار و ۸۲۱ نفر به سینماهای استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تنها ۹ سینما در مازندران فعال است گفت: مازندران با وجود شهرهای بسیار زیاد با کمبود سینمای فعال مواجه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عدم وجود پردیس فعال در استان اشاره کرد و افزود: در صورت وجود پردیس سینمایی فعال در استان و تبدیل به مراکز تفریحی، تجاری و هنری سبب جذب گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به مازندران می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با ابراز گلایه از فضای نامطلوب سینماهای موجود در استان گفت: پردیس سینمای ساری به دلیل آماده سازی زمینه، متاسفانه اعتبارات ان مشخص نشده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداثان در استان باشیم.

فیلم معراجی‌ها که از اواخر اسفندماه ۹۲ بر روی پرده سینماهای استان مازندران قرار گرفت، همچنان بر روی پرده سینماهای استان مازندران قرار دارد و بااقبال خوبی مواجه هست.

پس از معراجی‌ها فیلم سینمایی " چ " بر روی پرده سینماهای مازندران قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز