خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش نقطه ثقل فرهنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۴۶

آنچه که مهم است، در مدرسه و آموزش و پرورش زمینه سازی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی اتفاق بیافتد و اساسا آموزش و پرورش نقطه ثقل فرهنگ است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بازدید نوروزی از آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: زمینه اصلی و محور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ، آموزش و پرورش می باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، فیاضی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» زمینه اصلی و محور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ را آموزش و پرورش دانست.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ گفت: تلاش تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای ارتقای این مجموعه به بالندگی نظام ختم خواهد شد.

فیاضی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: آنچه که مهم است، در مدرسه و آموزش و پرورش زمینه سازی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی اتفاق بیافتد و اساسا آموزش و پرورش نقطه ثقل فرهنگ است.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اعضای ستادهای اسکان و تلاش بی وقفه آنان درجهت رفاه حال مسافران فرهنگی تقدیر کرد.

در این بازدید رئیس اداره روابط عمومی و ارزیابی عملکرد و حراست اداره کل آموزش و پرورش مازندران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز