خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

اعتراض شهروندان مازندرانی به ساخت سریال پایتخت درحال پیگیری و بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۹۸

امروز تعدادی از شهروندان در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار بررسی و توقف سریال پایتخت ۳ شدند / قرار بر این شد که تجمع کنندگان از بین خود نمایندگانی انتخاب کنند تا با گفتگو این مسئله پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفرگفت: امروز تعدادی از شهروندان در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار بررسی و توقف سریال پایتخت ۳ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علیرضا یونسی " با بیان اینکه عده ای از شهروندان به نشانه اعتراض به پخش سریال پایتخت متحصن شدند افزود: حدود ۵۰ نفر از شهروندان خواستار بررسی این موضوع توسط مسئولین ذیربط شدند.

وی در ادامه گفت: قرار بر این شد که تجمع کنندگان از بین خود نمایندگانی انتخاب کنند تا با گفتگو این مسئله پیگیری شود.

یونسی با بیان اینکه نظرات کارشناسی در مورد مخالفت با این سریال باید اعلام شود اظهار داشت: هرسریالی نقاط ضعف و قوت دارد و از شروع سریال پایتخت شکایاتی از جانب صاحب نظران و مسئولین ذیربط مازندران مطرح شد که این شکایات بصورت مستمر به مبادی مرتبط ارجاع داده شد.

وی در مورد حضور استاندار و بازدید از پشت صحنه این سریال گفت: ربیع فلاح به منظور پاسداشت هنر و هنرمند و تشویق و اشاعه کارهای فرهنگی این کار را انجام داد و از متن فیلمنامه آن مطلع نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز