خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ارشاد مازندران:

کمیته فرهنگی با کمبود اعتبار و نبود بودجه روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۶۸

با توجه به اینکه در دیار علویان زندگی می کنیم و بقعه های متبرکه زیادی در مازندران وجود دارد گفت: در مازندران ۷۳ بقعه متبرکه ۱۱۵هزار زائر در بقعه های متبرکه حضور پیدا کردند.

معاون اداره کل ارشاد استان مازندران در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: کمیته فرهنگی با کمبود اعتبار و نبود بودجه روبرو است اما با این وجود از برنامه های فرهنگی عقب نمانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمدی با بیان اینکه از ۱۵ اسفند برنامه ی نوروزخوانی در سطح استان اجرا شد افزود: علاوه بر این ۱۰۳نمایشگاه فرهنگی، نمایگاه کتاب و غیره با حضور یک روحانی برای انجام پرسش و پاسخ در مسائل دینی در حال برگزاری است.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در دیار علویان زندگی می کنیم و بقعه های متبرکه زیادی در مازندران وجود دارد گفت: در مازندران ۷۳ بقعه متبرکه ۱۱۵هزار زائر در بقعه های متبرکه حضور پیدا کردند.

وی نصب بنرهای تبلیغاتی، اهداء کتاب و موسیقی محلی و فیلم سینمایی به مهمانان نوروزی د ر شهرهای توریستی و مسافرپذیر از دیگر برنامه های این کمیته ذکرکرد.

محمدی از برگزاری مسابقه عکاسی در استان خبرداد و افزود: برگزاری کارگاه کودک و نمایشگاه نقاشی نیز از دیگر برنامه های این ایام می باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز