خبرگزاری کار ایران

رییس هیات جودو مازندران خبرداد:

آزمون دان یک تا سه جودو ویژه ورزشکاران مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۸

این آزمون که ۵۵ جودوکار در آن شرکت داشتند با حضور محمد بلوطی، دبیر فدراسیون و علی خانی نیا، رئیس کمیته آزمون و ارتقاء کمربند فدراسیون برگزار شد.

ایلنا: رییس هیات جودو مازندران گفت: آزمون دان یک تا سه جودو ویژه ورزشکاران شهرهای استان به میزبانی نکا برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " از ساری " مجتبی قدمی " افزود: این آزمون که ۵۵ جودوکار در آن شرکت داشتند با حضور محمد بلوطی دبیر فدراسیون و علی خانی نیا رئیس کمیته آزمون و ارتقاء کمربند فدراسیون برگزار شد.

وی بر لزوم افزایش توان فنی جودوکاران مازندران تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی اولویت اصلی هیات جودو مازندران است.

قدمی کمبود امکانات و نداشتن اعتبار کافی را بزرگ ترین مشکل این رشته ورزشی در مازندران برای کسب افتخارات و موفقیت های بیشتر دانست و افزود: نبود زیر ساخت های لازم برای توسعه این ورزش موجب شد نتوانیم آن گونه که شایسته است از استعدادها و توانمندی های مازندران در رشته ورزشی جودو استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم جذابیت های لازم را برای ماندن ورزشکاران مستعد در این رشته ایجاد کنیم، باید منتظر روی گرداندن این جوانان از رشته ورزشی جودو باشیم.

رییس هیات جودو مازندران گفت: با وجود همه این کمبودها و مشکلات، ظهور تک ستاره های طلوع کرده در آسمان این ورزش، موجب جلوگیری از افول و از میان رفتن نام جودو در شهرهای استان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز