خبرگزاری کار ایران

پاکسازی حاشیه راه ها با حضور استاندار:

مازندران به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۳

پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های ارتباطی استان مازندران با حضور استاندار مازندران، سازمان های مردم نهاد زیست محیطی، اداره کل حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی استان انجام شد.

ایلنا: پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های ارتباطی استان مازندران با حضور استاندار مازندران، سازمان های مردم نهاد زیست محیطی، اداره کل حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی استان انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، " ربیع فلاح " استاندار مازندران در حاشیه این مراسم گفت: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و سامان دهی زباله از اهداف اصلی انجام این حرکت نمادین است.

وی با بیان اینکه طبیعت مازندران متعلق به همه مردم ایران است، افزود: رعایت تولید و جمع آوری زباله باید در بین آحاد مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

فلاح به اهمیت مدیریت پسماند در استان اشاره کرد و ادامه داد: تفکیک زباله از مبدا از سال آینده در تمام شهرهای مازندران اجباری خواهد شد.

استاندار مازندران از شکل گیری سازمان پسماند استان تا پایان فروردین سال آینده خبر داد و اظهار داشت: شهرداران، بخشداران، دهیاران و فرمانداران، مسوول مدیرت پسماند در استان هستند.

وی با تاکید بر این نکته که مازندران باید سرآمد حفاظت محیط زیست در کشور باشد، افزود: طرح های زودهنگام مدیریت پسماند در حال اجرا است و بر اساس برنامه تا سه سال آینده معضل ساماندهی و مشکل پسماند استان حل خواهد شد.

سید علی اسد مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در حاشیه این حرکت نمادین به اهمیت ایمنی و حفظ مناظر حاشیه راه های استان اشاره کرد و گفت: این اداره کل به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای استان و همچنین در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به این استان همه ساله در این ایام اقدام به سامان دهی و پاکسازی حریم محورهای ارتباطی استان می کند.

وی تصریح نمود: توقع داریم تا مسافران و حاشیه نشینان راه های اصلی و فرعی استان نسبت به جمع آوری و ساماندهی زباله همکاری بیشتری داشته باشند.

اسد افزود: از ۱۵ بهمن تاکنون طرح ایمنی راه های استان از جمله خط کشی ها و حذف نقاط پر حادثه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز