خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد

توزیع سیب و پرتقال شب عید در ساری از ۲۵ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۸۴

مکان توزیع میوه شب عید در بلوار امام رضا، پارکینگ پارک قائم، بلوار آزادی، جنب دارایی، بلوار طالقانی، نبش باغ سنگ، بلوار خزر قبل از ۶۰۰ دستگاه، جنب هلال احمر، بلوار داراب، ابتدای ۲۰ متری دوم، بلوار کشاورز، ابتدای شربتی و بلوار کشاورز روبروی غفاری جانمایی شد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از توزیع سیب و پرتقال شب عید این شهرستان از ۲۵ اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از توزیع سیب و پرتقال از ۲۵ اسفندماه در ساری خبر داد.

وی بیان داشت: تاکنون قیمت سیب و پرتقال به ترتیب به ازای هر کیلوگرم ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و یک هزار و ۶۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

هادی‌نژاد افزود: بیش از هشت نقطه در شهرستان ساری با نصب بنر جانمایی و مشخص شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری میزان توزیع را ۲۰۰ تن اعلام کرد.

به گفته این مسئول، مکان توزیع میوه شب عید در بلوار امام رضا، پارکینگ پارک قائم، بلوار آزادی، جنب دارایی، بلوار طالقانی، نبش باغ سنگ، بلوار خزر قبل از ۶۰۰ دستگاه، جنب هلال احمر، بلوار داراب، ابتدای ۲۰ متری دوم، بلوار کشاورز، ابتدای شربتی و بلوار کشاورز روبروی غفاری جانمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز