خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران:

زیرساخت‌ها برای توسعه صنعت توریسم و اکوتوریسم در مازندران آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۶۷

مازندران از جمله استانهای مستعد در زمینه گردشگری است که متأسفانه با وجود پتانسیل های فراوان و پیگیری های انجام شده، هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و فقدان زیرساخت ها در این بخش به خوبی مشهود است.

در جلسه‌ای با حضور احسانی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، محمد جواد عیسی نیا رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران و تنی چند از مسئولین، چگونگی برقراری زیر ساخت های پرواز هوایی ساری – دبی مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، احسانی در خصوص تشریح موضوع جلسه گفت: مازندران از جمله استانهای مستعد در زمینه گردشگری است که متأسفانه با وجود پتانسیل های فراوان و پیگیری های انجام شده، هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و فقدان زیرساخت ها در این بخش به خوبی مشهود است.

وی افزود: توسعه صنعت توریسم و اکوتوریسم در استان مازندران یکی از آرمان های متعالی مسئولان و مردم است که با توسعه این صنعت و ایجاد زمینه های مناسب سرمایه گذاری، به زودی شاهد توسعه روزافزون سرمایه گذاری در مازندران خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، امکان سنجی توسعه توریسم خارجی را یکی از ارکان اساسی رشد این مقوله دانست و تصریح کرد: با بررسی ظرفیت های موجود و ایجاد فرصت های نوین گردشگری، ایجاد امکانات مناسب، ارتقاء درجه کیفی اقامتگاهها، برقراری امنیت بیشتر و برنامه دهی خاص به مقوله گردشگری می توان گامی مثبت در زمینه توسعه گردشگری خارجی در استان برداشت.

عیسی نیا رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران نیز زمینه تحقق این مبحثدر استان را مساعد ارزیابی و عنوان کرد: خروج استان مازندران از بن بست ورود مسافران خارجی از بزرگترین دستاوردهای تحقق اینگونه امور است که با مساعدت و همکاری عوامل ذیربط در این زمینه، به زودی شاهد به منصه ظهور رسیدن اینگونه طرحها خواهیم بود.

مشاء زمینی، مدیرکل فرودگاههای استان مازندران نیز در سخنانی از ظرفیت فزابنده فرودگاه دشت ناز ساری سخن گفت و افزود: پرواز های خارجی از جمله عواملی می باشند که در ارزآوری نقش بسزایی ایفا نموده و نقش مهمی در توسعه استان خواهند داشت.

وی کمبود نشست های تخصصی در زمینه گسترش صنعت توریسم را یکی از نقاط ضعف در این زمینه دانست و خواستار برگزاری دوره ای این کمیته های تخصصی شد.

شایان ذکر است در پایان مقرر گردید تا ضمن توسعه زیر ساخت های لازم فرودگاهی، هماهنگی در جهت تحقق این امر خطیر انجام و پیگیری های لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز