خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی ایام نوروز از ۲۶ اسفندماه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۰۰

پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه ای از اعمال محدودیت های ترافیکی ایام نوروز در محور های مواصلاتی استان از ۲۶ اسفندماه خبر داد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه ای از اعمال محدودیت های ترافیکی ایام نوروز در محور های مواصلاتی استان از ۲۶ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان، به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک محدودیت های ترافیکی از ۲۶ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه در محورهای پرترافیک استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

براساس این گزارش، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در طول اجرای این طرح در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری استان ممنوع است.

در تمامی محور های برون شهری که محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود، عبور و مرور تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه های یک طرفه اجرا می شود.

در این اطلاعیه آمده است، در محور " کرج – چالوس "، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای ۴،۸، ۱۳،۱۴، ۱۵و ۱۶ فروردین ماه تا ساعت ۳ بامداد روزهای بعد از کرج به سمت " مرزن آباد " ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۳ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

ونیز در محور فیروز کوه تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲ روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت یک بامداد روز(سه شنبه) ۵ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه ۷ فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۹ فروردین ماه و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱فروردین ماه تا ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز تردد انواع تریلر در این محور کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون وکامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه تا ساعت یک بامداد روز(سه شنبه) ۵ فروردین ماه از ساعت ۶صبح روز پنج شنبه ۷ فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۹ فروردین ماه و از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روزهای ۴،۸، ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک " ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۲۰-۰۱۵۱ و ۲۱۸۲۹۳۴-۰۱۵۱ بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز