خبرگزاری کار ایران

طی یازده ماهه سال‌جاری؛

صادرات استان مازندران ۲۰ درصد رشد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۲۹

در یازده ماهه سالجاری مقدار ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار تن صادرات از استان مازندران به ارزش حدود ۴۲۷ میلیون دلار به کشورهای هدف صادراتی صورت گرفت.

در یازده ماهه سال‌جاری مقدار ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار تن صادرات از استان مازندران به ارزش حدود ۴۲۷ میلیون دلار به کشورهای هدف صادراتی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا ازساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: کشورهای عراق، روسیه، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، افغانستان، ویتنام، هنگ کنگ، مالزی، امارات، لبنان، ترکیه، چین، ژاپن و… مقاصد صادراتی استان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران به موارد صادراتی استان اشاره کرد و گفت: انواع مواد غذایی(بیسکوئیت، پوره، نوشابه و آبمعدنی، رب گوجه فرنگی، آب میوه و کنسانتره و…) سیمان، محصولات کشاورزی(مرکبات، کیوی، گل و گیاه و…) انواع مواد معدنی، مصالح ساختمانی، مصنوعات چوبی… سبد صادراتی استان را تشکیل می‌دهد.

محمد‌پور در ادامه افزود: صادرات استان در یازده ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از زلحاظ وزنی ۱۲ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی صادرات استان در یازده ماهه سالجاری رقم ۲۶۲ میلیون دلار بوده اظهار داشت: با توجه به صادرات ۴۲۷ میلیون دلاری صورت گرفته میزان ۱۶۳ درصد اهداف این بخش در یازده ماهه سال‌جاری محقق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز