خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

جشنواره زوج‌های خوشبخت در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۰۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری جشنواره زوج های خوشبخت در مازندران خبرداد.

مریم جمشیدی در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در استان با اشاره به اینکه لازمه انجام کارهای بزرگ همت متعالی ست، گفت: مشاوران امور بانوان باید تلاش کنند تا مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش به مقوله بانوان و خانواده حساس شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، با بیان اینکه اتفاقات بزرگ از ایده‌های کوچک نشات می‌گیرد، گفت: جشنواره زوج‌های خوشبخت که یکی از برنامه‌های مستمر این دفتر می‌باشد که با هدف چگونگی راه‌های نزریق نشاط و شادمانی در خانواده‌ها، قریب به دو هفته در استان آغاز شده است که به طور متوسط هر هفته در ۲ تا ۳ شهرستان استان برگزار خواهد شد.

جمشیدی خواستار ارائه طرح‌های خلاقانه در زمینه امور بانوان شدو گفت: از تمامی طرح‌هایی که به دنبال اهداف مشخص است حمایت می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی سایت اجتماعی دلسو در اواخر بهمن ماه سال جاری گفت: این سایت این قابلیت را به مشاوران امور بانوان استان می‌دهد تا با دسترسی به صفحه مدیریت، مطالب مفید خود را برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان از آغاز به کار ستاد گرامیداشت هفته زن در استان خبر داد و گفت: هم اکنون در مرحله شناسایی زنان نمونه استان در حوزه‌های هنری، ورزشی؛ علمی… قرار داریم که انشاء ا.. پس از احصاء کامل، زنان نمونه استان در مراسمی ویژه در هفته زن تجلیل خواهند شد.

جمشیدی تجلیل از بانوان نمونه استان را منحصر به کارمندان دولتی و رسمی دستگاه‌های اجرایی استان ندانست و افزود: ‌ امسال بانوان کارمند کلیه دستگاههای نیمه خصوصی و کارگری نیز شامل این طرح خواهند شد.

وی از مشاوران امور بانوان فرمانداریهای استان خواست تا اطلاع رسانی مناسب برای بهره‌مندی تمامی زوجین از جشنواره زوج‌های خوشبخت انجام دهند.

لازم به ذکر است در این جلسه از مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر محترم حوزه هنری و شهردار محترم ساری به عنوان دستگاه‌های بر‌تر در برگزاری برنامه‌های کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تقدیر شد.
همچنین در این جلسه از مشاوران محترم امور بانوان شرکت گاز – فنی و حرفه‌ای – کمیته امداد امام خمینی(ره) – راه و ترابری – آموزش و پرورش - حوزه هنری – فرهنگ و ارشاد اسلامی – شهرداری ساری – آب منطقه‌ای – برق منطقه‌ای – توزیع برق استان – نماینده تشکل‌های غیردولتی بانوان – جهاد کشاورزی – جمعیت هلال احمر – ورزش و جوانان – بنیاد شهید و امور ایثارگران – بهزیستی – نیروگاه شهید سلیمی نکا و صداو سیمای مرکز مازندران به خاطر زحمات بی‌شائبه و اقدامات در خور تحسینشان در برگزاری برنامه‌های کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز