خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مازندران برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز آماده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۳۵

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آمادگی مازندران برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبرداد.

علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان در خصوص اقدامات صورت گرفته، با اشاره به تشکیل نخستین جلسه این ستاد با حضور اعضا، یاد آور شد: در این راستا جلسات ستادهای شهرستانی با مرکزیت فرمانداری‌های ۲۲ گانه، به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای ارایه خدماتی هرچه مطلوب‌تر در نوروز امسال به مسافران و گردشگران تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی انجام هماهنگی‌های لازم از سوی معاونت فرهنگی این ستاد، جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تقارن نوروز و ایام فاطمیه در راستای فرهنگ بومی استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم توسط معاونت خدمات و پشتیبانی این ستاد با شهرداری‌های استان جهت پاکسازی و زیبا سازی فضای شهر‌ها و معابر صورت گرفته است.

یونسی هم چنین از انجام هماهنگی‌های لازم جهت بازدید از مراکز رفاهی و خدماتی در جهت تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌ها پیش از نورز در سطح استان خبر داد و خاطر نشان ساخت: بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی استان برای ارایه خدمات درمانی و بهداشتی در ایام نوروز امسال، از آمادگی کامل برخوردارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم چنین در ادامه از آمادگی بانک‌ها جهت شارژ خودپرداز‌ها در این ایام خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداران شهرستان‌های رامسر، چالوس، آمل، ساری، سواد کوه و گلوگاه برای استقبال از مسافران نوروزی در محورهای ورودی استان انجام شده است.

یونسی اعلام کرد: دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان با حضور نمایندگان معاونت‌های ۹ گانه، در ایام تعطیلات نوروزی در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز