خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

تفاهم نامه همکاری‌های زیست محیطی و بهداشتی بین ۶ استانی شمالی امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۶۸

تفاهم نامه همکاری های زیست محیطی و بهداشتی بین استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران و گلستان با شعار مسیر سبز ساحل پاک به زودی امضاء خواهد شد.

به منظور ارتقاء خدمات نوروزی و آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران نوروزی و گسترش فضای سبز در استان جلسه‌ای با حضور استاندار مازندران و مدیران مرتبط در این حوزه در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این جلسه استاندار مازندران با اشاره به حضور قریب ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر در ایام نوروز در مازندران، خواستار پاکسازی حریم راه‌های استان از زباله و نخاله شد و گفت: با توجه به در پیش بودن هفته درختکاری انتظار داریم توسعه فضای سبز در حریم راه‌ها با رعایت اصول کار‌شناسی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود در این راستا احداثفضای سبز پایدار، دائمی و سازگار با شرایط باید با برنامه ریزی دنبال شود و برای تحقق این امر همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها لازم است.

استاندار مازندران از ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی ساری و نوشهر خواست تا طرح اجرایی عملیاتی نمودن پروژه کاشت نهال در مناطقی از راه‌های استان را ارائه نماید.

وی بر پاکسازی مبادی ورودی و خروجی و حریم راه‌ها از زباله و نخاله تاکید کرد و گفت: تفاهم نامه همکاری‌های زیست محیطی و بهداشتی بین استان‌های تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران و گلستان با شعار مسیر سبز ساحل پاک به زودی امضاء خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان همچنین بر طرح تفکیک زباله از مبدا در سطح شهر‌ها و روستا‌ها تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌توان بسیاری از مشکلات استان را مرتفع نمود.

در این نشست نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران و تعدادی از مدیران کل گزارشی از اقدامات در دست انجام ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز