خبرگزاری کار ایران

با نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال؛

۲۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در قائم شهر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۶۶

ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر مازندران، با شناسایی و دستگیری متهم به تهیه و توزیع مواد محترقه بیش از ۲۲ هزار عدد انواع مواد محترقه آتش زا کشف کردند.

ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر مازندران، با شناسایی و دستگیری متهم به تهیه وتوزیع مواد محترقه بیش از ۲۲ هزار عدد انواع مواد محترقه آتش زا کشف کردند.
به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و برگزاری مراسم سنتی و تاریخی چهارشنبه آخرسال، همه ساله به علت استفاده از مواد محترقه آتش زا و انفجاری از سوی برخی افراد نا‌آگاهی شاهد تلفات انسانی و حوادثناگوار نقص عضو هستیم.

در همین ارتباط و در راستای پیشگیری از این حوادثنیروی انتظامی همه ساله دراینایام با اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی و مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان مواد محترقه را در دستور کار دارد.

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع این مواد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با شناسایی و دستگیری متهم به تهیه وتوزیع مواد محترقه بیش از ۲۲ هزار و ۶۵۸ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

ماموران در ارتباط با قاچاق مواد دخانی نیز با شناسایی و دستگیری فردی دیگر بیش از یک هزار و ۵۸۰ نخ انواع سیگار قاچاق را کشف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز