خبرگزاری کار ایران

۶ عضو بدن دانش‌آموز مازندرانی به بیماران نیازمند اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۵۴

اهداء اعضای دانش آموز شهرستان سیمرغ به حیات دوباره ۷ بیمار منجر شد.

ایلنا: دانش آموز الیاس طلایی که در رشته کامپیوتر هنرستان شهرستان سیمرغ مشغول به تحصیل بود بر اثر سانحه تصادف از ناحیه سر دچار صدمه شده و دچار مرگ مغزی شد؛ ۶ عضو بدن این دانش‌آموز به ۷ بیمار نیازمند اهداء شد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، فرامرز رحیمی از اهدا اعضای دانش آموز شهرستان سیمرغ و حیات دوباره به ۷ بیمار خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ بیان داشت: بی احتیاطی راننده پراید در هنگام گشودن در ماشین و عدم رعایت فاصله قانونی موجب برخورد موتور سیکلت حامل دانش آموز الیاس طلایی و آسیب به وی از ناحیه سر شد که پس از انتقال به بیمارستان تلاش ها برای مداوای وی موثر نبود و دچار مرگ مغزی او شد.

وی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار گفت: پس از تایید پزشک معالج مبنی بر مرگ مغزی، از سوی موسسه اهدا عضو پیشنهاد گردید تا در صورت تمایل اولیا دم، اعضای قابل پیوند متوفی به بیماران نیازمند واگذار گردد که با موافقت خانواده مرحوم، الیاس طلایی به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

رحیمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ ضمن تسلیت به خانواده مرحوم طلایی، جامعه دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان سیمرغ اظهار داشت: اعضای بدن این دانش‌آموز مازندرانی شامل رگ‌ها، کلیه‌ها، قلب، کبد، ریه، نای و سایر اندام‌های حیاتی برای زندگی بخشیدن به بیماران نیازمند، اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز