خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بررسی رفع موانع اجرایی بزرگترین پروژه مسکن مهر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۱۷

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در محل بزرگترین پروژه مسکن مهر در مازندران(۲۶۸۰ واحدی میارکلا) مشکلات و موانع اجرایی این پروژه بررسی شد.

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در محل بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر در مازندران(۲۶۸۰ واحدی می‌ارکلا) مشکلات و موانع اجرایی این پروژه بررسی و نسبت به رفع آن تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد اصغری مهر اّبادی در حاشیه بازدید از این پروژه ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در این بخش عنوان کرد: تنها راه تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط دراین حوزه است.

وی در ادامه مشکلات خدمات زیربنایی و ضرورت اجرای آن‌ها را از مهم‌ترین موانع اجرایی پروژه مسکن مهر می‌ارکلا برشمرد و اظهار داشت: رفع موانع مذکور می‌تواند شتاب مضاعفی در جهت بهره برداری نهایی این پروژه به حساب آید.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر تاکید نمود: با توجه به سیاستهای دولت یازدهمین در خصوص اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید تمامی مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان در این بخش تلاش و کوشش مضاعف در جهت رفع موانع و مشکلات فرا روی این پروژه‌ها داشته باشند تا به فضل خداوند در آینده‌ای بس نزدیک شاهد بهره برداری نهایی از آن‌ها باشیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات دیگر دستگاههای اجرایی استان در خصوص اجرای پروژه‌های مسکن مهر تصریح نمود: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و تعامل و همدلی دیگر ادارات خدمات رسان در این بخش باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

مهرآبادی در خصوص پروژه‌های تعاونی‌های مسکن مهر استان یادآور شد: در حال حاضر مشکلات و موانع متعددی در اجرای پروژه‌های در دست اجرا توسط تعاونی‌های مسکن مهر بوده که امید است با برپایی چنین نشست‌ها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره کل تعاون و پیمانکاران این بخش به زودی موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های مذکور باشیم.

گفتنی است بازدید از پروژه مسکن مهر شهید عباسپور نکا، رکابدارکلا قائمشهر، مسکن مهر ۲۲۴ واحدی شیرگاه از دیگر بازدیدهای قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز