خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران خبرداد:

آبگیری ۸۳ درصد از حجم مخازن سدهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۶

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران از آبگیری ۸۳ درصد از حجم مخازن سدهای مازندران خبرداد.

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ۸۳ درصد از حجم مخازن سدهای مازندران آبگیری شد.

به گزارش ایلنا، موسی نامدار افزود: در استان ۱۰ سد مخزنی در دست بهره برداری داریم که تا کنون حدود۲۸۰ میلیون متر مکعب آب در این سد‌ها ذخیره شد که این رقم معادل ۸۳ درصد حجم ذخیره سد‌های استان است.

وی گفت: تا کنون فقط سد می‌جران رامسر با حجم ذخیره ۸ میلیون متر مکعب آبگیری کامل شده و پیش بینی می‌شود تا شروع فصل زراعی بیش از ۵۰ درصد از سدهای استان آبگیری کامل و سرریز داشته باشند.

نامدار حجم ذخیره آب دو سد مهم البرز(آیت ا… صالحی مازندرانی) سوادکوه و شهید رجایی ساری را درحال حاضر به ترتیب ۱۳۳ و ۱۳۲ میلیون متر مکعب و افزود: میزان ورودی آب در برخی از رودخانه‌ها از جمله تجن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کمتر از ۵۰ درصد است.

معاون بهره برداری حداکثر حجم مخزن ذخیره سدهای استان را براساس آخرین هیدروگرافی حدود ۳۳۶ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: حجم ذخیره سدهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ میلیون متر مکعب کمتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز