خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آمل:

۲۲ مدرسه آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۳

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: نوروز امسال، ۲۲ مدرسه با ۱۸۲ کلاس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی خواهد بود.

بسته فرهنگی، اعزام طلاب به مدارس مجری طرح جهت برپایی نماز جماعت، نصب احادیثدر خصوص سفر، توزیع هشدار‌های پیشگیری به مسافران در زمان پذیرش را از جمله فعالیت‌های ستاد در ایام نوروز است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد نسب در جلسه ستاد اسکان نوروزی، اظهار داشت: هر چه هماهنگی بین اعضا بیشتر باشد عملکرد شهرستان و میزان خدمت رسانی به مسافرین بهتر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل به امنیت مدارس مجری طرح اسکان توسط فرماندهی نیروی انتظامی، اشاره داشت: با توجه به خیل عظیم مسافران در ایام نوروز، نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت مسافران را مانند سنوات گذشته برعهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه آراستن فضای مدارس از گل و گیاه باعثرضایتمندی مسافران خواهد شد، بیان داشت: نوروز امسال، ۲۲ مدرسه با ۱۸۲ کلاس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی خواهد بود.

وی مواردی چون تدوین بسته فرهنگی، اعزام طلاب به مدارس مجری طرح جهت برپایی نماز جماعت، نصب احادیثدر خصوص سفر، توزیع هشدار‌های پیشگیری به مسافران در زمان پذیرش را از جمله فعالیت‌های ستاد در ایام نوروز دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز