خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

آغاز توزیع سبد کالا به کارگران مازندرانی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۰

سبد کالا با پیگیری‌های مقام عالی وزارت از امروز به افرادی که به آنان تعلق نگرفته بود به‌ویژه کارگران استان شروع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز توزیع سبد کالا به کارگران مازندرانی از امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم هم‌اندیشی با تشکل‌ها از ابتکارات بسیار خوب این اداره کل بوده که سبب تقویت، هم‌افزایی، همگرایی و ترویج فرهنگ کارگروهی در استان می‌شود.

وی افزود: فضای شکل‌ گرفته بین تشکل‌ها و شرکای اجتماعی اداره کل در دو سال اخیر پر از پویایی، رفاقت و رقابت بود که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه بیش از ۵۵۰ هزار کارگر بیمه شده در استان زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر فرهیختگان از لحاظ تحصیلات هستند و ما باید به این ظرفیت بزرگ افتخار کرده و از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: این اداره کل همیشه به‌دنبال بهبود فضای کسب و کار از طریق توجه به کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران است و این مهم را از طریق مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی با همت خود تشکل‌ها البته با بودجه بسیار محدود و دست خالی به حد مطلوب رساندیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم اداره کل توانمندسازی تشکل‌ها از طریق آموزش‌های تخصصی است و سعی می‌کنیم بانک اطلاعاتی مشخصی از آموزش آن‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها از سرمایه‌های استان هستند، خاطرنشان کرد: مازندران در تمام تشکل‌های کشوری از قبیل کارگری، کارفرمایی و تعاونگران دارای کرسی بوده و ما باید از این ظرفیت عظیم انسانی به نفع استان استفاده کنیم به شرط اینکه اول بتوانیم اتحاد داشته باشیم.

بابایی کارنامی در پایان متذکر شد: بحثارائه سبد کالا نیز با پیگیری‌های مقام عالی وزارت از امروز به افرادی که به آنان تعلق نگرفته بود به‌ویژه کارگران استان شروع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز