خبرگزاری کار ایران

در هفته بسیج سازندگی؛

یک‌ هزار و ۶۶۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۲۶

هزار و ۶۶۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی مازندران به ارزش ریالی ۶۷۵ میلیارد تومان در هفته بسیج سازندگی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، گفت: هزار و ۶۶۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی مازندران به ارزش ریالی ۶۷۵ میلیارد تومان در هفته بسیج سازندگی بهره‌برداری می‌شود.

سرهنگ محمدمهدی افبال‌پور شمار پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی را ۷۰۴ پروژه عنوان کرد و افزود: ۳۷ پروژه راه روستایی به طول ۵۵ کیلومتر با ارزش ریالی ۶۶ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: ۸۵ پروژه احداث مخزن، ۸ پرژه ایستگاه پمپاژ و ۱۰ پروژه برق‌رسانی در حوزه آب رسانی از دیگر پروژه‌های افتتاحی بسیج سازندگی در استان مازندران است.

وی به لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها به طول ۹ هزار متر اشاره کرد و افزود: ۳۱ پروژه احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ها به طول  ۴ هزار و ۶۵۰ متر از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان در عمران و محرومیت زدایی است.

سرهنگ اقبال پور از افتتاح ۴۵ پروژه جاده بین مزارع  به طول ۱۰۰ کیلومتر با ارزش ریالی ۵۵ میلیارد تومان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: ۹۵ خانه محروم نیز در این هفته افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به احداث ۳۲۰ زیارتگاه شهدا از افتتاح ۴ پل روستایی و ۴ مزرعه اقتصاد مقاومتی در استان مازندران خبر داد.

سرهنگ اقبال پور افزود: با همت و تلاش بسیج سازندگی ۲۰۰ هزار اصله نهال در استان تولید و‌غرس شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در بخش دیگر از سخنانش به پروژه اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: ۹۶۲ پروژه اشتغالزایی به ارزش ریالی ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

وی، ۹۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد، ۴۰ صندوق قرض‌الحسنه و ۲۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از جمله پروژه‌های افتتاحی حوزه اشتغال‌زایی عنوان کرد.

سرهنگ اقبال پور ارزش ریالی کل پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زایی را ۶۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی از اعزام ۷۰۰ گروه‌های جهادی جهت ارائه خدمات محرومیت زدایی خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار گروه جهادی در استان مازندران فعالیت می‌کنند.

سرهنگ اقبال پور به آموزش ۳۰ هزار نفر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۳۰ کیلومتر در استان راه‌سازی شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد: طی پنج سال گذشته ۱۷۰ سالن ورزشی توسط سپاه و بسیج سازندگی استان ساخته شد.

وی به پروژه نیروگاه زباله سوز ساری اشاره و  پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: اگر چه ۸۱ میلیارد ریال دیون داریم اما فعالیت بسیج سازندگی با همکاری شهرداری و شرکت تی تی اس در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است.

سرهنگ اقبال پور گفت: حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی مشارکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز