خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سپاه پاسداران حرکت بزدلانه رژیم صهیونسیتی را کوبنده پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۰۹۶

آیت الله لائینی گفت: سپاه پاسداران شجاعانه به حرکت بزدلانه رژیم صهیونسیتی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده داد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه هم‌زمان با ۲۹ فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی در رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح مازندران در میدان شهید قاسمی ساری به عملیات موفقیت‌آمیز سپاه انقلاب اسلامی در حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی اسرائیل اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با این اقدام، ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی افزود: شیاطین و‌ مستکبران با ابهت پوشالی پایه‌های سلطه خود را مستقر می‌کنند شکستن این ابهت شجاعت می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این عملیات غرور آفرین به سرزمین اشغالی و پایگاه هوایی رژیم اشغالگر با رعایت حداکثر احتیاط و آسیب نزدن به نیروهای مردمی و نظامی بود این یعنی جنگ شرافتمندانه.

آیت‌الله لائینی انجام عملیات‌های مختلف نظیر حمله پایگاه نظامی عین الاسد و حمله موشکی به اسرائیل را مرهون وحدت  ارتش و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی دانست و افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس خدمت و فداکاری خود را نشان داد و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته است.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه توانستند قدرت بازدارنده برای کشور ایجاد کنند و عملیات قهرمانانه وعده صادق و حمله انتقام جویانه مرهون وحدت نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت میدان و دیپلماسی را نقش مهمی در موفقیت دفاع دارد، افزود: در روزگاری شاهد بودیم کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند و امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

آیت‌الله لائینی از حرکت و اقدام مقام معظم رهبری در صدور فرمان وعده صادق و انتقام از حرکت بزدلانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران قدردانی کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران شجاعانه به حرکت بزدلانه رژیم صهیونسیتی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز