خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

ساخت و واگذاری ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۵۸

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: در دولت سیزدهم، ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در استان مازندران ساخته و واگذار شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر احمدی عصر یک‌شنبه در آیین افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران ساخت مسکن برای محرومان را از تاکیدات مهم امام راحل اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال ۸۴ بیش از ۱۶۰ هزار مسکن روستایی در استان مازندران ساخته شد که از این تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

وی شمار مسکن شهری را ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری مربوط به دولت فعلی است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۷۵ سند مالکیت با همکاری ثبت و‌ اسناد در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار جلد از سند صادر شده در دوره دولت سیزدهم بوده است.

احمدی به اجرای طرح هادی در روستاهای مازندران اشاره کرد و افزود: تمامی دو هزار و ۴۵۸ روستای بالای ۲۰ هزار خانوار دارای طرح هادی هستند؛ طرح هادی۵۸۶ روستای بالای ۲۰ خانوار مربوط به دولت فعلی است.

وی ادامه داد: از دو هزار ۴۵۸ روستای مازندران هزار و ۴۷۶ روستا طرح هادی اجرا شد که ۱۰۵۷ روستا نیز در دولت سیزدهم انجام شد.

۲ هزار واحد مسکونی روستایی امروز به مناسبت گرامیداشت ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز