خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترویج فرهنگ صلح و سازش باعث کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا و دادگاه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۹۱

نماینده ولی فقیه در مازندران ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش را در کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا و دادگاه مهم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی برگزار شد، عملیات انتقامی سپاه پاسداران در انهدام اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی تبریک گفت.

وی از زحمات پنج ساله رئیس کل سابق دادگستری مازندران قدردانی کرد و افزود: ورودی زیاد پرونده‌ها سبب اطاله دادرسی می‌شود به ویژه اینکه نیروی انسانی کم است و این موضوع کیفیت کار را کاهش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی خسته کننده است و کارکنان باید منزل خود را هم تبدیل به شعبه دادگستری کنند، گفت: باید در خصوص جذب نیروی انسانی اقداماتی صورت بگیرد.

آیت‌الله لائینی ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش را در کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرا و دادگاه مهم عنوان کرد و افزود: صلح قبیله‌ای و درون خانوادگی و دست به دامان بزرگترها در صلح و سازش شدن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همه ادارات و نهادها باید عدالت محوری را سرلوحه کار و رفتارشان قرار بدهند.

آیت‌الله لائینی با تاکید بر احقاق حقوق و رعایت عدالت این مهم را در کاهش پرونده‌ها مهم دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش فضای صلح و سازش در استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز