خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

عقب‌افتادگی مازندران در مهار آب‌های سطحی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۴۸

آیت‌الله لائینی با اشاره به روز جهانی آب و هواشناسی از آب به عنوان مایع حیات نام برد و گفت: در مصرف آب باید صرفه‌جویی کنیم زیرا در مهار آب‌های سطحی هنوز عقب هستیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و با مهم بر شمردن نقش مسجد، گفت:

تضعیف مسجد نشانه ضعف انسان است و انسان نباید از هوای نفس و شیطان پیروی کند.

وی ضمن تبریک سال نو از مقام معظم رهبری برای ترسیم سیاست اصلی و محوری سال تقدیر کرد و از مسئولان خواست تا با شعار سال شعاری برخورد نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر مسئولان برنامه‌ها و شعار سال را عملیاتی کنند ما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهیم کرد.

وی به شعار جهش تولید با مشارکت مردم کرد و افزود: دولت که در بسیاری از امور تصدی‌گری می‌کند باید آن را واگذار و با مشارکت مردم بر امور نظارت کند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم با حرف محقق نمی‌شود، ادامه داد: باید زیر ساخت قانونی و حقوقی را برای مشارکت مردم فراهم کرد و از مسئولان تقاضا داریم که با این شعار دی‌تر از هر سال دیگری برخورد کنند.

امام جمعه ساری شهر با بیان باید در قالب تریبون‌ها نسبت به اجرای شعار سال گذشته جهاد تبیین صورت گیرد، گفت: همچنین درباره شعار سال نو باید صمیم گیری‌های اصولی صورت گیرد.

امام جمعه ساری با قدردانی از اقدامات جهادی دولت، افزود: ضعف‌ها و نقدهای جدی نیز به رغم همه تلاش‌ها و موفقیت‌ها در کار دولت وجود دارد و این ضعف‌ها با قوت باید برطرف شود.

آیت‌الله لائینی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف به ویژه در حوزه تأمین امنیت یادآور شد: انتظار داریم دولتمردان در سال جاری صدای مردم را بیشتر بشنوند.

وی با اشاره به روز جهانی آب و هواشناسی از آب به عنوان مایع حیات نام برد و افزود: در مصرف آب باید صرفه‌جویی کنیم زیرا در مهار آب‌های آسمانی هنوز عقب هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری ه مجلس و منتخبان تاکید کرده‌اند که سخنان اختلاف انگیز نداشته باشند و به عامه مردم نیز نسبت به حفظ وحدت و انسجام تاکید کرده‌اند و باید مواظب باشیم عواملی میان ما تفرقه و اختلاف نیندازد زیرا سیاست اصلی دشمن ایجاداختلاف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز